Bilă albă pentru eficiența eMAG de Black Friday

Mi-a plăcut că de Black Friday eMAG au făcut unele lucruri:

  • Au trimis înainte și în ziua de Black Friday mai multe comunicate;
  • Au avut mai multe newslettere pe zi în ziua de Black Friday; deci nu un singur newsletter care să anunțe evenimentul, ci câteva pe zi (vreo 5 în ziua respectivă și vreo 6 în total în zilele premergătoare); cine altcineva are curajul să trimită 11 newslettere în mai puțin de 7 zile?
  • S-au rezumat la o singură zi;
  • Nu sunt neapărat mare fan al idei de “Valuri”, dar e, totuși, o idee bună în opinia mea;
  • Au mers mult pe ideea “produse vedetă în fiecare categorie”; adică nu erau limitați la câteva zeci/sute de produse, ci la un număr mai mare;
  • Site-ul s-a mișcat bine, comenzile preluate, plata efectuată;
  • Nu au procesat plățile cu cardul la realizarea comenzii, ci ulterior;
  • Au început evenimentul la ora tipică.

eMAG Black Friday

Trimite pe WhatsAppEroare linkuri?

Lasă un comentariu

Reguli pentru cei care lasă comentarii »

Puteți folosi Gravatar pentru a adăuga avatar (imagine comentarii).