Mi-a plăcut că de Black Friday eMAG au făcut unele lucruri:
- Au trimis înainte și în ziua de Black Friday mai multe comunicate;
- Au avut mai multe newslettere pe zi în ziua de Black Friday; deci nu un singur newsletter care să anunțe evenimentul, ci câteva pe zi (vreo 5 în ziua respectivă și vreo 6 în total în zilele premergătoare); cine altcineva are curajul să trimită 11 newslettere în mai puțin de 7 zile?
- S-au rezumat la o singură zi;
- Nu sunt neapărat mare fan al idei de “Valuri”, dar e, totuși, o idee bună în opinia mea;
- Au mers mult pe ideea “produse vedetă în fiecare categorie”; adică nu erau limitați la câteva zeci/sute de produse, ci la un număr mai mare;
- Site-ul s-a mișcat bine, comenzile preluate, plata efectuată;
- Nu au procesat plățile cu cardul la realizarea comenzii, ci ulterior;
- Au început evenimentul la ora tipică.