Automatizarea, personalizarea experienței utilizatorului și implementarea tehnologiei ca suport pentru dezvoltare, rămân și în anul 2019 priorități pentru strategia de business a magazinelor online.
România este încă o piață tânără în ceea ce privește eCommerce-ul, cu multe posibilități de dezvoltare și acces relativ ieftin la canalele de promovare online. Țara noastra devine însă din ce în ce mai tentantă pentru jucători locali (Polonia, Ungaria, Cehia etc.), care vin cu know-how din piețe mai dezvoltate și care cunosc “miza jocului”.
Ce ne spun antreprenorii cu experiență in eCommerce:
Mihai Vînătoru (Managing Partner & Head of SEO @ DWF), Jan Lastuvka (CEO @MonkeyData) și Cristian Ignat (Co-founder & CEO Aggranda, Chief Canopyst @Canopy) sunt printre cei mai vechi antreprenori din această industrie și vin în 10 aprilie la TeCOMM București 2019 cu noi soluții, perspective și trenduri în materie de eCommerce.
Avantajul magazinelor online românești va sta în capacitatea superioară de a relaționa cu clienții, de a-și personaliza experiența in functie de specificul cultural si lingvistic pe care piata autohtona il are. Consider că pentru orice eCommerce actual din Romania ar fi deosebit de utilă o evaluare a modelului de business, a cifrelor de a faceri și a dinamicii de creștere pe ăcare magazinele online similare le-au inregistrat în regiune în ultimii ani, declară Mihai Vînătoru (Managing Partner & Head of SEO @ DWF).
Roboții software și AI schimbă percepția asupra businessului în eCommerce
“Cel mai important aspect în zilele noastre este inteligența artificiale, iar magazinele online ar trebui să integreze tool-uri bazate pe AI cât de repede posibil. AI va schimba total felul în care este percepută industria de comerț electronic – de la retail la analiza de date.”
Jan Lastuvka este CEO MonkeyData – companie care s-a axat încă de la înființare pe dezvoltare globală. Jan este responsabil de management strategic, dezvoltarea businessului, marketing și gestionarea parteneriatelor cu clienții. Este genul de antreprenor entuziast, cu experiență de peste 7 ani care crede cu tărie că democratizarea datelor în eCommerce ar ușura actvitatea tuturor antreprenorilor în online. Jan este keynote speaker în cadrul TeCOMM, iar subiectul pe care îl abordează este “Revoluția AI în eCommerce și trendurile cheie pentru următoarea decadă”.
Cristian Ignat (Co-founder & CEO Aggranda, Chief Canopyst @Canopy) vine cu o premieră pe piața de eCommerce în materie de task management. Aggranda creează roboți software, meniți să automatizeze sarcinile repetitive dintr-o companie, să reducă eroarea umană și să crească productivitatea angajaților. De ce este eficient pentru un magazin online un astfel de tool? Pentru că în timpul econosmisit astfel, echipele își pot concentra resursele, atât umane, cât și financiare, spre personalizarea experienței de cumpărare a utilizatorului final. “Personalizarea proceselor este cheia creșterii și scalării unui business.”, declară Cristian Ignat.
TeCOMM – eveniment marca Libero Events, contribuie anual la dezvoltarea industriei de comerț electronic și reunește proprietarii de magazine online și furnizorii de servicii din Europa de Est. Accentul cade mereu pe noutate și pe inovație, pe găsirea de soluții personalizate, pe crearea și consolidarea relațiilor de business. Partenerii care susțin împreună cu TeCOMM industria de comerț electronic sunt: Retargeting.biz, Netopia, BCR, Noah, Twispay, Planable, Canopy, DWF, TeamDeals, Samdam, Increase Media, Woobble, ContentSpeed.