Translate the article to English (Google Translate)

Notă: Articolul de mai jos este mai vechi de un an de zile!

Despre noi vs. Compania noastră jucăușă

E bine ca în meniurile din site să eviți să scrii lucruri confuze.

Să numești în mod creativ „Despre noi” / „Contact” / „Servicii” e confuz/distractiv prima oară, dar prin repetiție va fi foarte confuz/neplăcut surprinzător.

O glumă e bună o dată sau de două ori, nu când e repetată obsesiv.

E aceeași idee cu sliderele și grafica intensivă – când intri prima oară pe un site, da, contează cum arată, îți ia ochii, îți place. Dar, probabil, pe termen lung ai prefera să fie o grafică comună, să te poți obișnui cu ea, să știi unde sunt lucrurile.

Există o tendință modernă spre simplificare (Why Fashion Brands All Use the Same-Style Font in Their Logos – Bloomberg), chiar dacă asta înseamnă uneori o uniformizare și face ca unele loguri să fie foarte similare unul cu celălalt.

Jeremy Brooks - No Names
Jeremy Brooks – No Names, https://flic.kr/p/4GGwyf
Partajează pe WhatsApp

Lasă un comentariu

Reguli pentru cei care lasă comentarii »

Puteți folosi Gravatar pentru a adăuga avatar (imagine comentarii).

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.