Am întâlnit mai mulți antreprenori care, când lansează un site, doresc să îți prezinte specificul business-ului, ce vând, care e publicul țintă. Lucrul nu e rău, dar esența la realizarea unui site nu e asta, ci aspectele tehnice.
Când faci un prezentare, da, contează și specificul site-ului, dar aspectele sunt minore, și nu asta e esența.
Mai ales dacă mergi pe structura unui site de prezentare realizat pe WordPress după un template, specificul site-ului contează destul de puțin.
Eu consider că diferențiatorul, ce distinge o afacere de alta, ar trebui ales de cel care furnizează datele, nu de prestatorul de servicii (cel care realizează site-ul) – care ar trebui să aibă rol consultativ.
Ideea e așa – odată ce ai făcut un site, în mod normal poți adăuga text, șterge, ajusta, pune alte imagini, schimba culori.
Faptul că știu încă de la prima întâlnire toate detaliile unui business, pentru realizarea unui site de WordPress pe o temă (template) dată e foarte puțin util.
