Acum ceva timp Google a schimbat felul în care se afișează URL-urile, făcând ca un URL de forma:
https:// olivian. ro/despre-noi/
să apară de forma:
olivian.ro › despre-noi
(în căutări)
Detalii despre asta aici:
Site Name and Breadcrumbs in Google Mobile Search Snippets;
Google Testing Bold URLs & Breadcrumbs In Search Result Snippets;
Ulterior, au mai fost teste cu plasarea URL-urilor de forma breadcrumbs deasupra titlurilor pe mobil:
Google Testing Breadcrumb URLs Above Titles on Mobile Search Results;
Înseamnă asta că ar trebui schimbate toate titlurile din site să nu mai conțină brandname-ul?
Adică să nu ai un titlu de forma:
Cum faci SEO pentru imagini (ghid detaliat)? – Blog de Olivian Breda
, ci să ai un titlu de forma:
Cum faci SEO pentru imagini (ghid detaliat)?
E indicat acest lucru?
În opinia mea, nu.
Două motive:
1. URL-urile din Google nu au atâta vizibilitate ca titlurile afișate în Google, acestea sunt mult mai vizibile.
2. De asemenea, nu mi se pare greșit să repeți brand name-ul în titlu, e OK această practică.
Mai jos, câteva imagini cu căutări în care se vede că alte site-uri procedează cum sugerez eu.