SEO: Ai nevoie să mai folosești „nume brandname” în titlul unei pagini, ținând cont că poate apărea în URL brandname-ul?

Acum ceva timp Google a schimbat felul în care se afișează URL-urile, făcând ca un URL de forma:
https:// olivian. ro/despre-noi/

să apară de forma:
olivian.ro › despre-noi

(în căutări)

Detalii despre asta aici:

Google Replaces A Site’s URL In Search Results & Uses Its Site Name & Breadcrumb Path – Search Engine Land;

Site Name and Breadcrumbs in Google Mobile Search Snippets;

Google Testing Bold URLs & Breadcrumbs In Search Result Snippets;

Ulterior, au mai fost teste cu plasarea URL-urilor de forma breadcrumbs deasupra titlurilor pe mobil:

Google Testing Breadcrumb URLs Above Titles on Mobile Search Results;

Înseamnă asta că ar trebui schimbate toate titlurile din site să nu mai conțină brandname-ul?

Adică să nu ai un titlu de forma:
Cum faci SEO pentru imagini (ghid detaliat)? – Blog de Olivian Breda

, ci să ai un titlu de forma:
Cum faci SEO pentru imagini (ghid detaliat)?

E indicat acest lucru?

În opinia mea, nu.

Două motive:
1. URL-urile din Google nu au atâta vizibilitate ca titlurile afișate în Google, acestea sunt mult mai vizibile.
2. De asemenea, nu mi se pare greșit să repeți brand name-ul în titlu, e OK această practică.

Mai jos, câteva imagini cu căutări în care se vede că alte site-uri procedează cum sugerez eu.

Amazon, Emag

Partajează pe WhatsAppLinkurile dau eroare?

Lasă un comentariu

Reguli pentru cei care lasă comentarii »

Puteți folosi Gravatar pentru a adăuga avatar (imagine comentarii).