Ce să faci – un blog de WordPress, căruia să îi asociezi un site de prezentare, sau un site de prezentare, căruia să îi asociezi un blog de WordPress?

Notă: Articolul curent este mai vechi de un an de zile!

Întâlnesc de multe ori, în postura de persoană care creează site-uri pe WordPress, dilema – ce alegi între un blog (cu articole, noutăți, știri, actualizări), cu câteva pagini statice (Despre noi / Servicii / Contact), și un site (cu pagini precum Despre noi / Servicii / Contact), cu o secțiune Blog?

Recomandarea mea este atipică de ce întâlnesc aproape constant pe Internet – eu recomand varianta blog + site (blogul să fie standard, acesta să se încarce când intru pe homepage), mai degrabă decât site + blog (când intru pe homepage, să găsesc o informație fixă, ceva despre servicii, echipă, contact).

Motivația mea?

  • Dacă am o homepage (pagină intrare) statică, nu am ce noutăți să prezint oamenilor; O homepage blog îmi permite să aduc în prim plan toate lucrurile releante în acest moment;
  • O homepage blog mă va motiva să vin cu conținut nou; dacă știu că site-ul meu e static, nu se schimbă nimic, nu voi fi tentat ca penetru secțiunea “blog” să vin cu lucruri noi; dacă site-ul meu e dinamic, voi avea un îndemn și o motivație ca măcar o dată pe lună să vin cu o resursă nouă;
  • Homepage-ul static este axat pe vânzare, dar încearcă să vândă celor care nu sunt convinși; un homepage dinamic (blog) întâi caută să aducă valoare vizitatorilor și, dacă aceștia sunt convinși, abia ulterior ei pot accesa secțiunea Servicii sau Contact pentru a intra în legătură cu mine;

Exemplu de site + blog: Derek Sivers
Exemplu de blog + site: Apex Money – showcasing top money stories

WordPress Logo
File:WordPress.svg – Wikimedia Commons https://commons.wikimedia.org/wiki/File:WordPress.svg
Partajează pe WhatsApp

Lasă un comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.