Ce să faci – un blog de WordPress, căruia să îi asociezi un site de prezentare, sau un site de prezentare, căruia să îi asociezi un blog de WordPress?

Întâlnesc de multe ori, în postura de persoană care creează site-uri pe WordPress, dilema – ce alegi între un blog (cu articole, noutăți, știri, actualizări), cu câteva pagini statice (Despre noi / Servicii / Contact), și un site (cu pagini precum Despre noi / Servicii / Contact), cu o secțiune Blog?

Recomandarea mea este atipică de ce întâlnesc aproape constant pe Internet – eu recomand varianta blog + site (blogul să fie standard, acesta să se încarce când intru pe homepage), mai degrabă decât site + blog (când intru pe homepage, să găsesc o informație fixă, ceva despre servicii, echipă, contact).

Motivația mea?

  • Dacă am o homepage (pagină intrare) statică, nu am ce noutăți să prezint oamenilor; O homepage blog îmi permite să aduc în prim plan toate lucrurile releante în acest moment;
  • O homepage blog mă va motiva să vin cu conținut nou; dacă știu că site-ul meu e static, nu se schimbă nimic, nu voi fi tentat ca penetru secțiunea “blog” să vin cu lucruri noi; dacă site-ul meu e dinamic, voi avea un îndemn și o motivație ca măcar o dată pe lună să vin cu o resursă nouă;
  • Homepage-ul static este axat pe vânzare, dar încearcă să vândă celor care nu sunt convinși; un homepage dinamic (blog) întâi caută să aducă valoare vizitatorilor și, dacă aceștia sunt convinși, abia ulterior ei pot accesa secțiunea Servicii sau Contact pentru a intra în legătură cu mine;

Exemplu de site + blog: Derek Sivers
Exemplu de blog + site: Apex Money – showcasing top money stories

WordPress Logo
File:WordPress.svg – Wikimedia Commons https://commons.wikimedia.org/wiki/File:WordPress.svg

Lasă un comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.