Afacerea digitală: specialiștii în eCommerce dezvăluie secretele unui business online de succes

Lenneke van der Meijden

Despre ce este necesar să știm pentru o reţetă a succesului atunci când ne referim la un business online aflăm de la specialiștii în eCommerce, în luna aprilie, la TeCOMM eCommerce Conference. Sunt numeroşi factori care influenţează bunul mers al unei afaceri digitale. Ca şi proprietar al unui magazin online, te loveşti de diverse provocări. Rata de conversie reprezintă unul dintre cei mai importanţi indicatori de performanţă (KPI) ai unui business online. Aceasta influenţează ROI-ul din fiecare sursă de trafic, ceea ce înseamnă că rata de conversie cu cât este mai mare, cu atât creşte şi ROI-ul.

Rata de conversie este strâns legată de rata de abandon a coşului de cumpărături, care în România este în medie de aproximativ 60%-80%, conform wall-street.ro. Motivele care îi determină pe vizitatori să renunţe la coşul de cumpărături sunt numeroase, printre acestea se numără preţul, costurile de transport, indecizia faţă de achiziţie comparativ cu alte site-uri sau lipsa tuturor detaliilor despre produs. Printre întrebările care se ridică în urma acestui procent sunt: Ştii ce caută utilizatorii pe site-ul tau? Dacă nu, atunci cum ştii ce să le livrezi?” spune Lenneke van der Meijden – Online Conversion Specialist şi eCommerce Manager@Euroflorist (Olanda), speaker în cadrul TeCOMM Bucureşti din 21 Aprilie.
Euroflorist este lider de piaţă pe Europa în servicii de livrare online de flori oriunde în lume. Compania a fost fondată în 1982, în Malmö, Suedia şi a fost prima florărie online, apărută în 1995. Printr-o reţea de florării profesionişti în 12 ţări europene, Euroflorist trimite mai mult de 1,8 milioane de buchete pe an.

Learn how to easily get customer insights and push your conversion to the next level este titlul workshop-ului susţinut de Lenneke, în care va arăta cum să-ţi optimizezi rata de conversie prin testări de usability şi va oferi exemple şi sfaturi despre cum să obţii cu ușurinţă insight-uri despre clienţi.
În cadrul workshop-ului pe care îl va susţine la TeCOMM, va explica de ce o promovare făcută ca la carte, SEO, social media şi conţinutul site-ului, nu vor duce neapărat la convertirea vizitatorilor. De asemenea va vorbi şi despre cum să-ţi începi testarea de usability prin propriile mijloace cu buget redus şi cum poti să-ţi îmbunătăţeşti rata de conversie, folosind insight-uri despre clienţi.
Trecerea de la statutul de simplu vizitator la cel de client necesită eforturi din partea responsabilului de optimizare a site-ului de comerţ electronic. Pentru îmbunătăţirea experienţei utilizatorului este nevoie să se găsească soluţii folosind tacticile specifice de optimizare a ratei de conversie. Lenneke oferă câteva sfaturi importante proprietarilor de business-uri online: Cunoaşte-ţi userii, vizitează-ţi propriul website ca şi când l-ai vizita pentru prima oară şi evaluează-ţi propria experienţă pentru a ajunge la rezultat. De asemenea verifică cu regularitate daca site-ul tău are probleme tehnice, cum ar fi link-urile nefuncţionale.

În 21 Aprilie, la Bucuresti, are loc ediţia aVIII-a la nivel naţional TeCOMM eCommerce Conference&Expo (Athénée Palace Hilton), unul dintre cele mai importante evenimente de ecommerce din Europa de Est. Sunt asteptaţi peste 250 de retaileri online care au deja un business sau îşi doresc un start-up în acest domeniu, cât şi specialisti de marketing implicaţi în activitatea de online a business-urilor, specialişti/consultanţi în ecommerce, agenţii de web development, companii de IT, specialişti de marketing design/usability, promovare online şi SEO, furnizori de servicii de ePayment, hosting, telecom, servicii financiare şi de curierat.

Speakerii care şi-au confirmat deja prezenţa vin din agenţii şi magazine online din UK, Polonia, Danemarca, Olanda şi România: David Rothwell (Autorul Best Seller-ului “The AdWords Bible for eCommerce”), Karol Karpinski (Client Partner CEE @Facebook), (User Experience Director şi eCommerce specialists @Blueleaf – una dintre cele mai mari agenţii de strategie online din UK), Steen Rasmussen (Web Analytics & Senior Partner @IIH Nordic), reprezentanţi ai companiilor MasterCard, Banca Transilvania, Conectoo, ProfitShare, MobilPay, Paravion și Flanco.

Înscrierile la TeCOMM Bucureşti se fac pe www.bucharest.tecomm.ro unde se va actualiza constant lista speakerilor. Organizatorii au pregătit preţuri speciale care oferă participanţilor reduceri considerabile din preţul integral al biletelor, în funcţie de perioada înscrierii. În luna martie, preţurile pentru biletele All Event pornesc de la 79 euro, mai mult, organizatorii oferă şi reduceri atractive pentru grupuri. Vezi aici toate preţurile şi speakerii confirmaţi până în prezent.
Gold Sponsor: MasterCard
Silver Sponsor: Banca Transilvania
Recommended payment processor: mobilPay
Travel partner: Paravion
Partners: Conectoo, ProfitShare, MxHost, Creative News, Champollion

Despre Libero Events
Libero Events este agenţia de evenimente şi PR, B2B şi B2C, sub semnătura căreia au loc conferinţe şi workshop-uri: The Woman, HR Summit, TeCOMM, MarkDay, Architecture, Software Architecture Day, Digital Travel Forum, Cluj Sales Conference, Signal Connect, dar şi tărguri: Touristica.
—————————————————–
Laura Biriş
Project Manager Libero Events
0728484102
laura@liberoevents.ro

Trimite pe WhatsAppEroare linkuri?

Lasă un comentariu

Reguli pentru cei care lasă comentarii »

Puteți folosi Gravatar pentru a adăuga avatar (imagine comentarii).