Despre a include în pagina de contact un FAQ

faq-contact Q: Ești magazin online. E OK să pui în pagina de Contact răspunsuri la întrebările frecvente?

A: Depinde de răspunsuri:

  • O parte din informațiile sunt foarte necesare (date contact + hartă + telefon + formular contact + date fiscale + nr. înregistrare dataprotection.ro).
  • O parte din informații sunt nice-to-have, dar nu obligatorii. Sunt de gust. Te ajută, dar ai putea zice nu (fotografii cu sediul, rețele sociale, nume persoane care răspund la apeluri, mai multe emailuri și telefoane de contact, capital social, sigle parteneri – VISA, de exemplu).
  • În fine, o parte însemnată pot fi grupate într-un FAQ (link termeni și condiții / confidențialitate, link politica de livrare / plată / retur produse / conciliere internă).

Întrebarea care se pune e următoarea – merită să pui în pagina de contact și FAQ?

Eu zic așa – vedeți ce a pățit Rand Fhiskin când a încercat să pună un auto-responder cu un FAQ prin email.

În opinia mea, riscul de a pune în pagina de contact FAQ e că te poate (potențial, e un risc) face mai puțin sociabil, și prietenos, și disponibil să răspunzi.

Eu văd asta ca pe un mare semn de întrebare – te poate ajuta, dar îți poate face și rău.

  • Te ajută că:
    • Ajută vizitatorii să găsească rapid informația.
    • Te scutește de telefoane pe care poate nu le dorești.
  • Te încurcă pentru că:
    • Pari ne-prietenos, pari că nu ai timp de clienți.

Cu acest risc în față:

  • M-aș gândi serios dacă să includ aceste informații în pagina de contact SAU
  • Aș face FAQ vizibil la click “Vezi aici o listă cu întrebări frecvente”. Și aici, fie cu JavaScript care afișează o casetă, fie cu overlayer, fie cu pop-up, fie cu link, să afișeze text.

Trimite pe WhatsAppEroare linkuri?

Lasă un comentariu

Reguli pentru cei care lasă comentarii »

Puteți folosi Gravatar pentru a adăuga avatar (imagine comentarii).