- Dacă aveți blog pe WordPress unul din cele mai mișto pluginuri e unul care vă face pozele automat în WebP, au un plan gratuit, pe care, dacă îl rulați câteva luni, ar trebui să fie suficient pentru a aduce la zi toate pozele pe majoritatea blogurilor. L-am rulat pe mai multe servere și face minuni – Imagify.
- Dacă nu aveți blog pe WordPress, și aveți ceva timp și dorință de viteză mai bună pentru imagini, luați în considerare WebP, și să salvați imaginile pe server ca JPG / WebP, concomitent.
- Pentru WordPress, un plugin foarte meseriaș e LiteSpeed Cache. Cere server cu LiteSpeed, dacă aveți asta, pluginul face chestii tari.
- Pentru viteză, ajută Lazy Loading, e suportat nativ printr-un tag în Chrome, probabil în curând și în alte browsere; de văzut plugin WP. Eu folosesc codul de mai jos, în combinație cu setarea încărcării imaginilor prin fading, nu prin rotiță de tip “loading”, și asta face să nu mai am imagini “șterse” în combinație cu pluginul Imagify /* Lazy Loading */ body .lazy-hidden, body .entry img.lazy-hidden, body img.thumbnail.lazy-hidden { opacity: 1; background-color: transparent; }
- Dacă vreți să scanați un site și să extrageți titlu, descriere, h1, keywords, h2, date despre imagini, linkuri interne, un tool bun e Screaming Frog. Dacă vreți să treceți peste limitarea de a plăti abonamentul anual, și aveți de scanat mai mult de 500 de URL-uri pentru un domeniu, puteți scana un site cu XENU, exportați URL-urile ca CSV, importați în modul List Mode URL-urile în Screaming Frog, și puteți scana un nr. nelimitat de URL-uri, în mod gratuit, în SF.
- Cu Schema.org pentru diferite pagini – e necesar pe blog Schema.org de blog, pentru breadcrumbs de Breadcrumbs, pe pagina de produs (nu și de categorie!) Schema.org de produs (un singur item), pe pagina de contact Local Business. De validat aici ».
- E important să aveți un og:image 1200x630px, puteți testa aici cum vede Facebook, OG:Image e cel mai important (pornind de la presupunerea că aveți title + description, nu e obligatoriu og:title, og:description).
- Google Search Console, Bing Webmaster Tools, Google Analytics sunt unelte de bază pentru orice site – legat de SEO.
- O metodă bună de promovare a unui blog, magazin de prezentare, site care vinde servicii, dar dificilă, cu mari eforturi, și rezultate pe termen mai lung e content marketing.
- Pe SEO, este de urmărit SparkToro.
O carte care mi-a plăcut pe UX – Don’t Make Me Think: A Common Sense Approach to Web Usability, 2nd Edition: Krug, Steve: 8601404639708: Amazon.com: Books. - Îmi plac ce zic cei de la Smashing Magazine și NN Group (dar nu neapărat toate mesajele acestora din urmă).
Gravatar pentru a adăuga avatar (imagine comentarii).
Puteți folosi