- Ce să puneți în ea?
- Un număr de telefon.
- Site-ul companiei.
- Puteți pune și logo-ul, deși nu recomandăm.
- Faceți semnătura cât mai simplă posibil.
- Includeți, pe de altă parte, toate informațiile necesare în ea.
- Faceți-vă semnătura să arate profesionist, să îți placă să o privești.
- Vă recomandăm să faceți o semnătură în format text simplu, fără imagini sau fonturi deosebite.
- Puteți pune linkuri către profiluri de rețele sociale – cont Facebook / LinkedIn, de exemplu.
- Evitați să puneți citate în semnătură. Oamenii vor rapiditate, nu neapărat un citat inspirat.
- Nu puneți în semnătură lucruri ce țin de partea legală (“This message contains confidential information and is intended only for the individual named…”). Sunt inestetice și nu servesc niciunui scop, nu sunteți protejat de vreo lege mai bine dacă aveți acel text.
- Eliminați din antivirus mesajul – “Acest mesaj a fost verificat de antivirusul X”. E irelevant.
- La sfârșit, verificați să nu aveți erori de gramatică în semnătură.
Sa inteleg ca ai renunta la ideea de citate :). Ai gasit oameni care nu au vrut un citat inspirat?
Ooo, CIUCANU CU LITERE MARI :))
E vorba de pragmatism și mediu business.
Și, probabil, o maturizare a mea. :)
Nu comentez in multe locuri, a intrat autocomplete-ul dar nu m-a deranjat :D, ba dimpotriva. Asta vroiam sa aud: maturizare, evolutie.
:)
parerea mea este cu cat arata mai profi semnatura cu atat esti vazut mai bine in ochii celui care te adresezi