Feed-back pagina de produs pentru Cadouri de Lux Personalizate. Magazin online Cadouri Speciale – iLUX.ro?
1. Butoanele de apel la acțiune ar trebui să fie colorate distinct față de restul site-ului;
La voi, sare în ochi butonul “cadouri personalizate”. Ar trebui să sară în ochi funcția de adăugare în coș.
2. Când comand de pe site, ar trebui să am opțiunea de a comand mai mult de un singur produs;
Dar am înțeles din discuție că nu e în general cazul de așa ceva, așa că e OK :)
3. Este important să menționați TVA în site; scrieți TVA cu litere mari, este un acronim pentru “Taxa pe valoarea adăugată”;
4. Apreciez ca atunci când merg cu cursorul mouse-ului deasupra unei fotografii de produs, aceasta să îmi afișeze o funcție de tip zoom (mărire);
5. Puneți măcar 3 poze din unghiuri diferite ale aceluiași produs;
6. Cum puteți crește valoarea unei pagini de produs? (detalii)
- Folosiți comentarii din partea vizitatorilor – permiteți vizitatorilor să comenteze despre produsele din site; puteți adăuga și motivații financiare – “Cel mai bun comentariu al zilei primește un cadou”, “Primiți reducere 5% dacă comentați la 3 produse diferite”, “O dată pe săptămână se trage la sorți un comentariu din săptămâna respectivă”;
- Puneți titluri optimizate pentru motoarele de căutare – folosiți numele produsului și numele magazinului; este indicat însă ca titlul unei pagini să nu depășească 65 de caractere;
- Faceți propriile fotografii ale produselor – când cineva caută folosind căutarea de imagini a Google numele unui produs, va fi atras de fotografii noi ale unui produs; în acest sens, realizați propriile fotografii ale produselor;
- Puneți date statistice despre produse (număr vânzări, număr accesări ale paginii) – veniți cu date noi despre produse;
- Faceți o secțiune de știri pentru produse – adăugați valoare paginii prin informații despre producător, ultimele lansări, evenimente în jurul unor produse;
- Faceți clipuri video cu analize ale produselor – sunt foarte atrăgătoare;
- Scrieți descrieri proprii ale produselor; dacă furnizorul vă oferă o descriere standard, în limba engleză, traduceți acea descriere și adăugați propriul conținut;
- Faceți o listă cu produse recomandate (dacă cumpăr o anumită placă de bază, recomandați-mi și un procesor corespunzător ei);
7. Să zicem că un produs nu este în stoc și nu va veni mai rapid de 5 zile; puteți lua în considerare, în acest caz, să nu mai afișați deloc acel produs;
Am înțeles că la voi e mai delicat. Nu aș zice, în acest caz, “Nu e în stoc”, ci aș zice “Disponibil în 30 de zile” sau ceva de genul ăsta.
8. Când faceți o descriere de produs e foarte indicat să scrieți descrieri care sunt: unice acelei pagini, sunt persuasive, pot fi înțelese ușor de către cititor, descriu clar avantajele pentru cumpărător; vă recomand cu căldură articolul:
How to Write Product Descriptions that Sell, Boost SEO Efforts;
9. În breadcrumbs (Breadcrumb (navigation) – Wikipedia, the free encyclopedia), elementul “evenimente” ar trebui să lipsească.
10. De ce aveți cod produs din 8 caractere? Aveți realmente atâtea produse? Dacă nu, aș scrie cod produs mai scurt.
11. Rating-ul mi se pare prea sus promovat.
Dacă nu aveți trafic mare și multe rating-uri date, de obicei datele nu sunt relevante (dacă are o notă de 1, două de 5, ce înseamnă asta? nu e relevantă nota).
Mi s-ar părea util să aveți în footer sistemul de comentarii (adică în josul paginii), și să prezentați mai degrabă nota + comentariul fiecărui utilizator.
Nu e OK să afișați “4.3” dacă voi aveți 3 note. Nota Amazon de 4.8 înseamnă ceva, când sunt sute de rating-uri. Dacă sunt trei rating-uri, e relativ irelevantă.
De văzut comentariile de aici:
Și gândiți-vă că ei au multe comentarii, și cu toate astea le afișează în footer.
12. Foarte foarte mișto chestia cu data livrării. Bravo!
13. În prezent, câmpul culoare și câmpul cantitate nu sunt poziționate OK. Ar trebui să fie poziționate chiar lângă butonul de adăugare în coș (1) și, de asemenea, ar trebui să fie evident că pot face o alegere, că pot click-a pe ele (2).
14. Ce se întâmplă când fac click pe sigla producătorului, din dreapta-sus? Ar trebui să fiu dus la pagina producătorului.
15. “elegant” / “accesibil” nu sunt cuantificabile, și nici clare. Nu cadou de 250 de lei nu e neapărat accesibil. Ziceți de ce e elgant, și vă voi crede. Ce face cadoul elegant? E ușor să arunci cu atribute, e mai greu să le susții.
Cadou “frumos” și “practic” nu înseamnă nimic. Ziceți-mi ce îl face frumos. Ziceți-mi cum definiți un set de 250 de lei de pahare într-un glob ca fiind practic. Nu exclud că poate fi, dar ziceți-mi de ce ziceți asta.
16. “Vrei un preț mai bun?” Nu știu unde duce asta, dar în general nu m-aș bate pe prețuri la niște produse de lux.
17. Cum adică “Returnare cadou în 10 zile?” Ăsta nu e motiv. În primul rând, e o chestiune standard, toate magazinele online sunt așa, nu e nevoie să vin la voi. E ca și cum la magazinul de jos îmi scrie clar “noi dăm restul, cumpărați de la noi”. Păi toată lumea dă restul, nu e ceva de bravadă asta.
18. Aș pune “Ai putea fi interesat de” imediat lângă “Produse similare”. Acolo îi văd poziționarea OK.
19. Nu îmi e clar ce înseamnă “personalizare cadou”.
20. Mai degrabă decât promoție, aș oferi la unele produse personalizarea gratuită / inclusă în preț.
21. Nu e folosit în România Pinterest, l-aș scoate. Similar, G+.
22. Aveți două inimioare, una verde, una roșie. Nu e foarte clar la ce se referă. Bănuiesc că sunt wishlist. Aș scrie clar “Adaugă în wishlist”. (sau, și mai bine, “salvează în …”)
23. Oamenii au tendința să nu facă click pe tab-uri. Sugestia mea ar fi să afișați în pagină cât mai multe din informații, fără nevoia de click. Oamenii preferă să facă scroll, mai degrabă decât să dea click.
24. Aș pune simbol de telefon mobil, nu de telefon clasic.
25. “vezi toat comentariul” ?
26. Nu pune mare accent pe comentarii la intrarea în pagină. Dacă nu l-am testat, de ce să scriu comentariu? Ce pot zice? Că bejul arată a bej?
Sugestia mea ar fi să dați mail după 10 zile de la achizție, în care să invitați oamenii “uite, scrie la noi despre produse și ai discount 5% la următoarea achiziție”.
Asta, da, mi se pare relevant, aș scrie pe site pentru o reducere.
27. Simplificați pagina, mult. Tăiați tot ce se poate tăia.
Nu mi se par foarte OK:
– Testimoniale clienți.
– De ce să cumperi pe iLux.ro.
– Ai putea fi interesat de (cel puțin nu acolo).
– Cadouri bărbați (nu doresc neapărat acest tab).
28. Butonul de adăugare în coș un pic mai mare.
29. Dacă știți dacă sunt M/F, nu îmi ziceți “interesat de”, ci “interesată de”.
30. Scrie “10% sau un pic mai mult de 100 de lei”, decât “102 lei”. Nu mi se pare OK precizia aici.