Review site simplu: generalservice2000.ro (homepage)

Bună, în acest mesaj analizez homepage-ul site-ului generalservice2000.ro

1. Aveți în dreapta-sus un link către Home; în opinia mea, acel link ar trebui să fie în stânga sus;

2. În meniul de sus, pagina de Contact ar trebui să fie ultima;
De asemenea, în acel meniu lipsește Homepage;
De asemenea, pagina “Despre noi” ar trebui să fie imediat după Homepage;

3. Aveți în meniul de sus, amestecate, categorii, pagini, funcții de adăugare anunțuri; e confuză amestecarea;

4. “Filtru de căutare”; câți dintre vizitatorii non-IT-iști știu ce înseamnă acest lucru?

5. În footer scrie “@ Toate drepturile rezervate”; simbolul pentru copyright este însă altul – ©;
De asemenea, ar trebui să specificați anul;

6. Aș pune adresa în footer;

7. Aș alinia la dreapta banner-ele din footer (WTA, Imopedia), pentru a fi mai puțin vizibile;

8. În header aveți ceva ce pare o poză stock; în orice caz, nu par a fi clădiri din România; în acest sens, ce rost are să promovați că voi vă ocupați de imobiliare dacă nu puteți găsi o imagine bună din București?

9. “Pret(EURO)” – lipsește spațiul;

10. Acest text – ” Vanzari terenuri in Domnesti, Clinceni, Teghes, Bragadiru, Prelungirea Ghencea.” este doar pentru SEO și nu “dă” bine;

11. Legat de footer – cel mai des întâlnit scenariu pentru vizitarea unui site e următorul: vizitatorul parcurge headerul, scanează conținutul principal și ajunge în footer; aici:

  • Fie caută elemente de ajutor (contact, de exemplu – vedeți punctul de mai jos);
  • Fie se uită după alte pagini de navigat în site (voi detalia);
  • Fie se întoarce în partea de sus a site-ului, scanând în continuare după informații relevante;
  • Fie va părăsi site-ul;

Desigur, scenariul cel mai puțin dezirabil este ca vizitatorul să părăsească site-ul; pentru ca acest lucru să nu se întâmple, e bine ca în footer să existe elemente de ajutor (vezi mai jos), sau să fie în footer lucruri de vizitat; ce ar putea exista în footer:

  • Meniul principal, prezent și în header, și “dublat” în footer;
  • Un meniu secundar – pagini mai puțin importante din site;
  • O listă cu cele mai vizitate/comandate/recomandate de către cititori altor cititori pagini din site (sau cu paginile pe care le recomandați voi);
12. V-ar trebui o casetă de newsletter; ce să includeți într-o casetă de newsletter?

  • Posibilități de abonare prin email multiple – poate vreau să mă abonez prin email doar la blog; sau doar la știrile adăugate în site; ori doar la evenimentele pe care le organizați; sau la produsele nou adăugate; ori doar la produsele dintr-o anumită categorie; ori la promoțiile site-ului; sau la comentarii; dacă pot să selectez prin bife la ce să mă abonez, aș fi în al nouălea cer;
  • O listă cu newsletter-ele anterioare; da, vreau să văd cum arată un newsletter de la voi și îmi voi face o idee clară dacă merită să mă abonez sau nu;
  • Informații despre periodicitatea newsletter-ului; cât de frecvent trimiteți un email, la ce oră, în ce zile ale săptămânii;
  • Mă interesează foarte mult garanțiile – ce veți face cu adresa mea de email? Cum mă voi putea dezabona? Veți trimite doar emailuri referitoare la subiectele agreate, sau veți schimba frecvent subiectul emailurilor?
  • Ar fi interesant de știut numărul abonaților la newsletter – e relevant pentru mine să știu dacă aveți 3 abonați (serviciu foarte nou, sau poate calitate slabă a newsletter-ului) sau 3.000 de abonați (îmi dați încredere);

___________
Tragem linia: generalservice2000.ro este un site bine realizat, cu multe facilități.

I am a Freelancer. My expertise is in SEO (Search Engine Optimization) / UX (user experience) / WordPress. Co-founder of lumeaseoppc.ro (series of events on SEO & PPC) and cetd.ro (Book on branding for MDs). On a personal level, I like self-development - events, sports, healthy living, volunteering, reading. I live in London, and lots of things live in me.

No comments yet.

Leave a comment

Your email address will not be published.