Audit site sumar: feed-back mock-up iLux.ro

Bună,

În mesajul de față analizez mock-up-ul pentru http://www.ilux.ro/.

Analiză pagini site

Homepage.jpg

1. Grafică foarte foarte încărcată, site-ul e foarte obositor. Reduceți neapărat din elementele din site.

Header:
1. Nu începeți cu avantajele. Primul lucru pe care îl obțin când intru în site e să am afișați trei motive pentru care să comand. Faceți asta în pagina de produs, acolo ziceți-mi ce doriți. Dar pe homepage nu afișați asta. Nu ocupați headerul cu trei motive de comandă.
De asemenea, nu recomand să scrieți “Vezi toate avantajele”. Deja sunt aici, afișați-mi tot ce aveți de afișat, nu mă obligați să fac click.

2. Care e diferența dintre cele două idei din motto:
“un cadou vorbește despre tine”
“vorbește în numele tău”.
Mi se pare că informația e redundantă.
De asemenea, e o afirmație super-evidentă, e clar că se întâmplă asta.
Oricum, cele două afirmații ar trebui separate prin virgulă, sau să înceapă ambele cu litere mari.

3. Teorie:
Adjectivele și adverbele sunt părți de vorbire care se referă la un substantiv sau un verb;
Exemplu de adjectiv: O afacere reușită (reușită = adjectiv);
Exemplu de adverb: Am progresat excepțional în ultimul an (excepțional = adverb);
Sugestia mea este să folosiți însă cât mai puțin adjective sau adverbe, și să adoptați, în schimb, lucruri cuantificabile; evitați, astfel, să ziceți, că ați avut o afacere reușită, ci spuneți în schimb care sunt cifrele care determină această afirmație (“Am crescut vânzările cu 10%, avem cu 8% mai mulți clienți, doar 4 clienți ne-au părăsit anul trecut în favoarea concurenței, site-ul a avut cu 30% mai mulți vizitatori, în condițiile în care piața online a crescut doar cu 4%”); la fel, când vorbiți de progres, este indicat să explicați de ce spuneți că e “excepțional” (“Într-o piață în scădere, în medie, cu 10%, noi am crescut cifra de afaceri cu 20%, cota de piață a crescut cu 30%, am realizat o achiziție majoră”);
Se pot folosi adjective și adverbe, dacă li se poate aduce o autoritate: “Ziarul Financiar consideră că afacerea noastră este excepțională”, “Într-un sondaj pe site-ul firmei, 90% dintre clienți au considerat că site-ul este mai bun sau mult mai bun decât în varianta sa anterioară”;
Adjectivele și adverbele se întâlnesc și la nume de companii – “Web design de succes punct com”; problema cu ele e că pot fi ușor combătute (“Cine ziceți că sunteți de succes? Comparativ cu cine aveți succes? Cine certifică afirmația voastră?”) și, de asemenea, sunt foarte vagi (“Ce înseamnă succes? Cum definiți reușita voastră?”);
Practică:
Voi folosiți des adjective care nu spun nimic. Aș evita.
“Cadouri de lux” poate fi “Cadouri de calitate certificată”

4. Caseta de căutare ar trebui să fie în dreapta-sus.
Mă aștept să găsesc caseta de căutare în colțul din dreapta-sus, și tot acolo funcțiile de logare și înregistrare în site; și nu sunt singurul;

5. Aș evita prescurtarea “info”.
Puteți lăsa doar numărul de telefon și o iconiță de tip telefon mobil lângă ea.

6. Nu recomand folosirea diminutivelor;
Greșit: Cumpărați un coșuleț cu jucărioare pentru puiuți.
Corect: Cumpărați un coș cu jucării pentru copii.
Aș scoate “Coșulețul meu” și aș scrie “Coșul meu”.

7. La produsele de lux, există tendința de a pune ca și coș un shopping bag modern, puteți lua asta în considerare

8. Fontul de pe primul rând e foarte mic.

9. Nu își au locul în header:
FAQ, Cum cumpăr, Livrare. Le-aș pune în header.

10. Puteți lua în calcul să uniți paginile de tip “Cum cumpăr” și “Livrare”.

11. De ce scrieți la caseta de căutare “cuvânt cheie”? E doar un cuvânt pe care îl pot introduce?
Aș scrie, mai degrabă, “Caută”.

12. Notificarea tip “12” (produse în coș) seamănă cu notificările din Facebook – “Mai ai ceva de făcut, ocupă-te de asta”. Nu mi se pare foarte OK varianta propusă.

13. De ce “Creează UN cont”? Ce rol are acel “Un”?

14. Logo-ul vostru nu exprimă ideea de lux. Da, e un cadou, dar e lux? De ce?

15. Ați colorat diferit “Cadouri corporate” și “Cadouri personalizate”. În opinia mea, cele două elemente ar trebui integrate în meniul de sus, fără să fie colorate diferit. Nu au ceva atât de semnificativ diferit încât să merite să fie colorate diferit. Nu atrag prin nimic, totuși.

16. Textul “cadouri de lux” din logo nu se vede. E foarte mic. De ce?

17. Ar fi poate utilă o funcție de tipul “Sunați-mă voi”; vizitatorii să poată să introducă un număr de telefon și voi să îi sunați, sau să lase o adresă de email și să îi contactați voi pe ei;

18. Mi-ar plăcea ca la mouseover pe coșul de cumpărături să apară o casetă care să îmi afișeze conținutul coșului, fără să mă scoată din pagină, și să aibă un buton “Mergi spre casă”.

19. Aș muta pagina de “Contact” în meniul de sus.

Slider 1 (cel cu buline)
1. Dacă slider-ul se cheamă “Oferte”, acolo ar trebui să văd realmente oferte.

2. “Vezi mai multe păreri” ar trebui să fie imediat sub părere, nu credeți?

3. “Cătălina, București”? Ce încredere să am că acest testimonial este real? Aș pune:
– Nume complet.
– Companie.
– Fotografie.
– Link către profil de LinkedIn.
Obțineți 3 astfel de testimoniale și sunt mai valoroase decât 10 semi-anonime.
De asemenea, dacă puteți face testimoniale video, sunt și mai credibile.

4. Testimonialul nu zice nimic:
– “Am primit produsele”? Ăsta nu e avantajul unui site de lux. Nu trebuie să fii site de lux ca chiar să livrezi produsele. Se aștepta cumva clienta să nu primească produsele?
– În rest, e mulțumită de “produse, personalizare” – OK, standard.
– “Amabilitatea cu care am fost tratată” – nimic special, nimic de lux.
Aș căuta testimoniale care să reflecte niște avantaje competitive ale voastre față de competiție.

Slider 2 (cel cu taburi)

1. “Promoții cadouri lux”.
OK, nu înțeleg. Aveți deja, sus, un tab cu “Promoții cadouri lux”. De ce îl repetați aici?

2. Nu sunt de acord, dar deloc, cu promoțiile la un produs de lux. E ca și cum aș cumpăra Mercedes la ofertă.
La extrem, dar ca o chestie rarisimă, puteți face așa:
– La două produse cumpărate, al treilea e mai ieftin.
– Se oferă bonus, în aceiași bani, la un produs, încă un produs.
Dar nu aș reduce din prețul individual al unui produs.
Eu știu că un Mercedes costă 30.000 de Euro și un altul costă 60.000.
Brusc, cei de la Mercedes fac discount de 5.000 de Euro la primul model. Dacă eu voiam de fapt să cumpăr al doilea model, voi mai face asta? Nu, pentru că am impresia că plătesc mai mult decât face. Voi mi-ați arătat la primul model că prețul e mărit cu un anumit procent. Îmi dau seama singur că al doilea model face vreo 50.000 de Euro, de fapt (reducerea e dublă, ca și prețul). Așadar, dacă eu îl cumpăr fără reducere îmi iau o țeapă.
Fie faceți cum face Amazon – toate produsele din site sunt 3% (să zicem) mai ieftine față de prețul din magazin, afișez asta sub fiecare produs și aia e -, fie nu mai dați reduceri.
Eu aș merge pe a doua variantă – nu aș da reduceri în site.
Nu e OK ca branding să vindeți lux la promoție. Nu e OK, nu e o poziționare bună.

3. Sunt produse care se cumpără rapid, fără a te consulta prea mult cu ce zice magazinul, și sunt produse pentru care vrei detalii. Eu nu aș comanda neapărat un produs de lux de pe pagina principală, ci aș pune acolo “Vezi detalii”, abia în pagina de produs aș pune “Adaugă în coș”, aș lăsa acolo și numărul de produse, pentru a fi ales.

4. Afișați 4 produse la preț redus, dar doar unul are prețul tăiat. De ce?

5. Cum stabiliți prețurile pentru un produs? Eu văd două situații:

  • Cine cumpără cu cel mai mic preț, se uită la un preț de genul 499 de lei (“Da, am făcut o reducere; e un preț mai mic de 500 de lei”); în această situație, puteți pune chiar prețuri cu zecimale: “427,32 de lei”);
  • Cine cumpără însă produse medii/lux, nu se uită dacă plătește 450 sau 500 lei; dimpotrivă, dacă aș avea restaurant de lux, nu aș pune nici măcar prețuri de genul 675; nu – 650 sau 700; dusă la extrem, prețurile pot fi chiar din 100 în 100 de lei; în niciun caz însă nu puneți prețuri cu zecimale;

Așadar, alegeți-vă cu atenție publicul țintă și puneți prețuri corespunzătoare; pentru prețuri pentru produse de lux, rotunjiți (“500 de lei”); pentru prețuri produse foarte ieftine, mergeți pe prețuri psihologice (“399 de lei”) sau foarte exacte (“403,29 de lei”);
E jenant să aveți zecimale în site. Aș pune prețuri rotunjite cel puțin la zeci (adică 40 lei, 340 lei, 470 lei, atât, nimic mai jos de atât). Cine cumpără cadouri lux de 14,42 lei? Ce preț e ăsta pentru un produs de lux?

6. “Aruncă în coșuleț”?
1. Diminutive = not OK.
2. “Aruncă” e un verb nepotrivit. Aș pune “adaugă”.
De când produsele de lux se aruncă în coș?

7. Ce înseamnă “Stoc limitat” și “Stoc epuizat”? Aș afișa în site doar produsele care au șansa să fie livrate, și în niciun caz nu aș pune pe homepage, ca prime produse, produse care nu sunt în stoc.
De asemenea, în casetă nu are sens să dați informații despre stoc, ziceți-mi asta în pagina de produs.

8. Nu doresc în slider informații despre rating produs. Îl iau pentru alte criterii decât ratingul.

9. Ce vă recomand? La mouseover peste poza produsului să dați informații suplimentare despre produs + poza mărită. Acolo puteți pune și alte detalii decât cele simple, prezentate în prezent.

10. Nu e firesc ca un produs cu titlu mai mare să schimbe poziționarea în pagină a unor elemente. Aș păstra lucrurile constante, nu îmi place, de exemplu, cum se modifică înălțimea paginii aici:
EconomicTimes.ro
E un efect similar la voi (nu același, dar similar). Nu dați probleme vizitatorilor din cauza titlurilor lungi.

11. Titlurile produselor sunt scrise cu font prea mic.

Slider 3 (un cadou vorbește …)

1. L-aș scoate. Complet. E inutil, dublează meniul de sus. Dă informații inutile, oamenii vor să vadă produse, nu să citească despre valorile companiei. Prezintă chestii inutile pentru mulți vizitatori (corporate).

2. Vedeți modelul PC Garage:
PC Garage | Notebook, calculatoare, sisteme, periferice si componente PC
Pagina principală are rolul unui punct de început; puneți în ea:

  • Fie legături către alte pagini importante din site;
  • Fie un conținut foarte relevant pentru site;

Voi ar trebui să faceți ca PC Garage, și să dați pe prima pagină exemple de produse, cu link cu “Vezi toate”.

3. Pagina principală a unui magazin ar trebui să conțină:

  • Promoții – ce pot cumpăra din magazin la preț redus;
  • Produsele cele mai vândute – ce au cumpărat alții;
  • Produsele cele mai afișate – produsele care au stârnit interesul;
  • Produsele cele mai căutate – produsele care au stârnit interesul, mai degrabă pentru documentare;
  • Produsele cele mai comentate – produse controversate;
  • Produsele cel mai des recomandate altora;
  • Cele mai ieftine și cele mai scumpe produse;
  • Produsele nou introduse în site;
  • Produsele cel mai puțin vândute – sunt produse exclusiviste, voi considera că am un produs unic;
  • Produsele cel mai rar recomandate altora – același argument;
  • Produsele cele mai vechi din site – le voi aprecia dacă sunt de modă veche;

Aș aprecia funcții de filtrare încă din homepage, pe criterii diferite; criterii generale ar putea fi prețul, dimensiunea, data introducerii în site, număr de comentarii, rating mediu, număr afișări, producător; în funcție de tipicul magazinului, pot fi și alte filtre (culori, greutate, funcții specifice pentru electronice);
Aș face cum fac cei de la PC Garage:
– Puneți întâi niște topuri (top promoții, top vânzări, top accesări), apoi puneți categoriile importante, cu link “Vezi toate produsele din categorie”.
Nu e OK varianta din prezent, cu “citește despre noi”. E irelevant.

4. Homepage-ul vostru e prea scurt. Oamenii preferă să facă scroll decât click.

5. Cu toate că e prea scurt, homepage-ul e încărcat și aglomerat. Reduceți din elementele din header și puneți mai puține elemente în pagină. Lăsați spații albe, ajută la navigare, dau atmosferă plăcută.

6. Ăsta e un site model:
Apple
multe spații albe, grafică foarte simplă, puține elemente.
OK, ei în prezent sunt interesați să vândă un singur produs, la voi e altceva, aș pune mai multe produse pe homepage.

Footer-ul

1. Cel mai des întâlnit scenariu pentru vizitarea unui site e următorul: vizitatorul parcurge headerul, scanează conținutul principal și ajunge în footer; aici:

  • Fie caută elemente de ajutor (contact, de exemplu – vedeți punctul de mai jos);
  • Fie se uită după alte pagini de navigat în site (voi detalia);
  • Fie se întoarce în partea de sus a site-ului, scanând în continuare după informații relevante;
  • Fie va părăsi site-ul;

Desigur, scenariul cel mai puțin dezirabil este ca vizitatorul să părăsească site-ul; pentru ca acest lucru să nu se întâmple, e bine ca în footer să existe elemente de ajutor (vezi mai jos), sau să fie în footer lucruri de vizitat; ce ar putea exista în footer:

  • Meniul principal, prezent și în header, și “dublat” în footer;
  • Un meniu secundar – pagini mai puțin importante din site;
  • O listă cu cele mai vizitate/comandate/recomandate de către cititori altor cititori pagini din site (sau cu paginile pe care le recomandați voi);

2. În footer este foarte indicat ca, pentru a fi bine identificați în Google Local, să aveți adresa fizică a companiei; pentru uzabilitatea vizitatorilor, e indicat să aveți în footer și elemente de contact; rețelele sociale pot și ele să aibă loc în footer;

3. Footer-ul este locul ideal pentru a pune elemente mai puțin importante; puteți pune aici legături către pagina cu elemente legale – Termeni și condiții, Politica de confidențialitate;
Nu aveți asta, e o problemă.

4. “Abonare newsletter”? Atât?
Este bine să vă gândiți la motivația vizitatorilor de a se abona; pot să fie motive generale, specifice multor liste de email:

  • Veți primi ultimele noutăți pe email;
  • Veți fi la curent cu activitatea noastră;
  • Veți afla despre cele mai noi produse;

Puteți însă avea și motive specifice:

  • Abonații la newsletter primesc un voucher de 5%;
  • Exclusiv pentru abonații la newsletter organizăm un concurs cu premiu lunar un telefon mobil;
  • Primii 1.000 abonați la newsletter vor primi o carte cadou;
  • Avem oferte speciale exclusiv pentru abonații la newsletter;

5. Când faceți abonarea la email este bine să aplicați principiul “double opt-in”, adică întâi să cereți adresa de email pe site-ul vostru, apoi să trimiteți un email pe adresa specificată; în acel email există un link, vizitatorul confirmă că a primit emailul printr-un click pe link; în acest fel, vizitatorul a confirmat că adresa de email este, într-adevăr, a lui;

6. Ce să includeți într-o casetă de newsletter?

  • Posibilități de abonare prin email multiple – poate vreau să mă abonez prin email doar la blog; sau doar la știrile adăugate în site; ori doar la evenimentele pe care le organizați; sau la produsele nou adăugate; ori doar la produsele dintr-o anumită categorie; ori la promoțiile site-ului; sau la comentarii; dacă pot să selectez prin bife la ce să mă abonez, aș fi în al nouălea cer;
  • O listă cu newsletter-ele anterioare; da, vreau să văd cum arată un newsletter de la voi și îmi voi face o idee clară dacă merită să mă abonez sau nu;
  • Informații despre periodicitatea newsletter-ului; cât de frecvent trimiteți un email, la ce oră, în ce zile ale săptămânii;
  • Mă interesează foarte mult garanțiile – ce veți face cu adresa mea de email? Cum mă voi putea dezabona? Veți trimite doar emailuri referitoare la subiectele agreate, sau veți schimba frecvent subiectul emailurilor?
  • Ar fi interesant de știut numărul abonaților la newsletter – e relevant pentru mine să știu dacă aveți 3 abonați (serviciu foarte nou, sau poate calitate slabă a newsletter-ului) sau 3.000 de abonați (îmi dați încredere);

7. Trimiteți emailurile printr-un serviciu dedicat de newsletter, nu trimiteți voi singur newsletter-ele.

8. Aș face logo-ul ANPC de aceeași înălțime cu restul.

9. Este foarte indicat ca atunci când puneți un logo care certifică siguranța, logo-ul să fie click-abil; dacă aveți pe site logo-ul VISA, eu să pot face click și fie să ajung într-o pagină de la voi din site în care îmi spuneți totul despre securitatea VISA de la voi din site, fie să ajung pe site-ul VISA, iar acesta să îmi zică, chiar și în limba engleză, că site-ul de la care am plecat este un site certificat de VISA; nu este complicat să luați o imagine de pe Internet și să o puneți pe site-ul vostru; însă să puteți susține acea imagine cu dovezi – da, asta e mai important;

10. Aș pune doar iconițele pentru Facebook, G+, Twitter, Pinterest.

11. Dacă folosiți termeni foarte tehnici, explicați-i sau găsiți alternative de exprimare; puteți oferi explicații atunci când cursorul mouse-ului este deasupra textului:
Greșit: Abonează-te la feed-ul RSS;
Corect: Abonează-te la fluxul RSS – poți citi știrile mult mai confortabil;
Corect: Abonează-te la feed-ul/fluxul RSS (?);
Corect: Abonează-te la feed-ul RSS;

12. Nu mai există GeCAD:
PayU | Plati online & eCommerce

13. Nu ziceți “Politici returnare”, alegeți un titlu mai prietenos: “Siguranța returului”, “Garanția produselor”, “Cum returnezi un produs?”.

14. Uneori scrieți Cu Inițială Mare, alteori nu. De ce diferența?

15. Aș pune Trusted.ro cu siglă mai mică, dacă vi se permite asta.

16. Cum să ajung în footer și să nu dați link la “Femei / Bărbați / Copii / restul categoriilor din header”?

17. Nu știu neapărat dacă aș lăsa fluxul de articole în site. Fie aș pune mare, cu font colorat diferit, “blog”, fie aș lega produsele care au legătură cu articolele din blog între ele. Adică dacă aveți un produs cu legătură cu ce scrie pe blog, dați link către el.

Analiză imagini

pagina_listare_produse.jpg

1. De ce ziceți
“Părerea ta contează”,
apoi ziceți
“Vezi toate testimonialele?”
Cred că faceți o mare diferență de termeni:
– Părere = pozitiv/negativ.
– Testimonial = negativ.
Aveți și păreri negative, cum au cei de la PC Garage?
“Organizare mai buna la sediul central, bilete de ordine, in rest OK.”
Marturii clienti – PC Garage

2. Reclame pe un site de lux? Serios?
Pe baza criteriului:

, aș căuta să nu am banner-e care sunt foarte intruzive peste vizitator.
Oamenii vor căuta să le evite, și sunt uneori greu de sesizat în site.
Plus că nici nu sunt foarte atractive pentru click.

3. În loc de “afișează toate”, aș scrie “Toate produsele într-o singură pagină” sau “O singură pagină”. Nu e clar ce face “Afișează toate” (poate însemna să văd toate numerele alea mici de pagină).

4. Nu mai afișați produse care nu sunt în stoc.

5. Nici aici nu are sens ratingul și și aici aș face mouseover cu detalii suplimentare produs.

6. Pentru că e mai ușor scroll-ul decât clickul, aș dubla numărul de produse din pagină.

7. Nu văd criteriile de ordonare.
Mă aștept ca în pagina unei categorii de produse să am opțiuni de sortare a datelor, crescător și descrescător, după:

  • Numele produsului;
  • Data adăugării în site;
  • Preț;
  • Vânzări produse;
  • Număr afișări ale paginilor;
  • Număr comentarii produse;
  • Număr căutări în site a unui produs;
  • Rating mediu al unui produs;
  • Producător;

8. Nu văd criteriile de filtrare, le-aș face după:

  • Caracteristici ale categoriei respective de produse (pot fi culori, dimensiuni, masă, caracteristici tehnice);
  • Data adăugării în site;
  • Preț;
  • Vânzări produse;
  • Număr afișări ale paginilor;
  • Număr comentarii produse;
  • Număr căutări în site a unui produs;
  • Rating mediu al unui produs;
  • Producător;

9. Îmi este o utilă o funcție de abonare prin RSS și email la categoriile de produse; vreau să aflu când apar noi produse în categoria respectivă;

10. Să zicem că avem site-ul site.ro, în care categoria arată așa:
iLux.ro/categorie.html,
iar pagina de produs:
iLux.ro/categorie/produs.html
Eu ar trebui să pot tăia partea finală (“produs.html”) și să las doar:
iLux.ro/categorie/
Din păcate, dacă pagina de categorie are extensia “.html”, nu pot face asta; soluție? Cel puțin pentru categorii și subcategorii, dacă nu și pentru pagina de produse, renunțați la .html (nu ajută la nimic, în general nu face rău, dar în situația de mai sus face rău la uzabilitate);
Așadar, site-ul ar trebui să fie așa:
iLux.ro/categorie/
iLux.ro/categorie/produs/

11. Pozele produselor sunt prea mici;

pagina_tampon_zi_nastere.jpg

1. E foarte bine că aveți breadcrumbs (Breadcrumb (navigation) – Wikipedia, the free encyclopedia), dar nu mi se pare OK “Evenimente” pentru pagina curentă.

2. Teoria ar trebui să fie în josul paginii. Dați-mi întâi să aleg produsele, dacă am nelămuriri, ajung jos și mă lămuriți voi.

3. “Vezi toate cadourile” ar trebui să fie jos, nu sus.

4. Nu îmi dați doar “Cele mai vândute cadouri”.
Dați-mi să aleg între:
Cele mai vândute / comentate / vizitate / nou introduse / rar cumpărate / recomandate de voi.
Apoi dați-mi să aleg pentru cine anume doresc.
Apoi mă puteți întreba și de vârstă.
Când am ales toate astea, dați-mi un link, apăs pe el, și arătați-mi soluția.
Ar trebui să am mai multe opțiuni de filtrare / sortare date. De exemplu, doar produse între 10 și 50 de lei, cu culoarea bej.

5. De ce cadourile pentru iubită sunt aceleași ca și cadourile pentru soție?

pagina_tampon_destinatar.jpg

1. Testimonialele ar trebui să fie de bărbați, nu de femei.

2. Mult mai OK filtrarea aici. Mult.

3. Nu mă amăgiți cu cadouri de 8 martie. Sunt în pagina de cadouri pentru bărbați, nu îmi ziceți nimic de 8 martie.

4. Puneți și aici filtre:
– Ce vârstă are?
– Ce rol are în viața ta?
– Ce buget ai?
– Ce culori preferate are?
– Pentru ce ocazie îi dai?
Și după asta, puneți multe funcții de filtrare.

pagina_tampon_aniversare.jpg

1. Cred că sunt și alte aniversări – relație, nume.

2. Puneți mai multe funcții de filtrare

Feed-back Excel:

– Ia sărbătorile cele mai importante din ortodoxie.
– Pune și sărbători importate, gen Valentine’s day.
– Dacă vreau să iau cadou pentru cineva care face 25 de ani, la ce categorie să mă uit? Aș pune pe perioade: 15-25 ani, 25-35 ani etc.

– Ce e ăla “ACCESORII PERSONALE”? Cum arată un accesoriu personal? Aș pune “Accesorii modă” sau “Accesorii fashion”.
– Rama foto e pentru “Casă și decorațiuni”? Mie mi se pare că ține de electronice.

– Fumatul e la “Hobby și timp liber”? Nu văd încadrarea. La fel “accesorii bauturi”. Beau numai în timpul liber?

Generare de idei

1. Puteți educa piața; Poate vrea cineva să dea flori de Anul Nou (nu aveți în site asta); Poate vrea cineva să dea flori de Florii (nu aveți asta); Sau de Sfântul Ion; Lista poate continua; Mă gândesc așa: suntem în 2 ianuarie 2010; Aș afișa la rubrica “Trimite flori” vreo 6 sărbători mai puțin importante din cele două luni care vin: bobotează, Sfântul Ion, etc.; Apoi aș menționa date gen “Paște” sau “Sfânta Maria”; La fel, la ocazii speciale poate fi și aniversarea numelui, botez; Poate să fie ocazie specială și o ocazie felicitare (promovare în funcție, nou job) sau o dorință de însănătoșire; Poate să fie o ocazie și o părere de rău; Înmormântare? Mulțumire? Toate acestea sunt ocazii la care se pot trimite flori; Iarăși, se pot trimite flori care să exprime dragostea; Și, neapărat, e necesară o ocazie – “Fără nicio ocazie”; E absolut necesar să induceți vizitatorilor ideea că pot trimite flori și când nu e Crăciun;

2. Intră cineva la Google; Caută numele “Olivian” (ce coincidență); N-ar fi frumos să găsească la Google o pagină gen www.ilux.ro/olivian și în acea pagină să aveți date despre acel nume în calendarul ortodox și greco-catolic? Există cărți cu istoria numelor, sunt atât în română cât și engleză; Cu cât un nume e mai rar, cu atât cresc șansele să ajungeți în top 10 la Google după acea căutare; Și, surpriză-surpriză, odată intrat pe site, îi dați și informații despre cum să livreze de ziua onomastică a persoanei care are acel nume niște flori;

3. Intru pe homepage, văd 9 cadouri; Văd niște filtre în stânga; Cum aleg? Mi-ar fi foarte utilă o funcție de căutare complexă, care să îmi arate: top vânzări de la voi pe site, top vânzări în ultimele 7 zile, cele mai vizualizate produse (poate s-au uitat mai mulți oameni la niște produse și nu au comandat); Dacă introduceți și alte metode de UGC (conținut generat de utilizatori), gen – comentează, dă o notă acestui produs sau trimite unui prieten -, puteți folosi și statistici de acest gen;

4. Mi-ar fi foarte util să pot aplica filtre multiple: Cadouri de Crăciun, băiat, ceva pe alb; Sau Cadouri de Sfânta Maria, pentru colege, preț între 100 și 200 de RON;

5. Aș vrea să văd la voi pe site câteva lucruri:
a. Value Selling Proposition (VSP) – Aș vrea să mi se răspundă la întrebarea “Ce valoare aduce site-ul? Care sunt beneficiile folosirii sistemului vostru?”; Și să aveți, într-o pagină dedicată sau pe pagina cu întrebări frecvent, răspunsuri la întrebările acestea; Aș pune, de exemplu, la Despre noi; Motive pentru care cineva v-ar alege ar fi livrarea rapidă, faptul că florile arată foarte bine, faptul că cadourile sunt pregătite de profesioniști sau că livrarea se face personal;
b. Unique Selling Proposition (USP) – Tot la Despre noi ar putea fi “Ce aveți voi și alții (magazine online de cadouri) nu au?”; De asemenea “Ce aveți voi și alții (magazine clasice de cadouri) nu au?”; Asta ar putea fi ce vă diferențiază pe voi de alți vânzători; Ce face site-ul vostru unic și cu ce sunteți voi mai buni ca alții; De ce voi și nu alții; E o întrebare-cheie, care merită să primească răspuns;
c. Garanții – Cumpăr de la voi, nu-mi plac cadourile; Cumpăr de la voi, întârziați cu livrarea; Cumpăr de la voi, greșiți adresa și de aici alte probleme (întârzieri, stricarea surprizei); Cumpăr de la voi și mă răzgândesc; Aș vrea să știu ce se întâmplă în fiecare din aceste situații înainte să cumpăr de la voi;
d. Testimoniale – Ce au zis alți clienți care au cumpărat de la voi; O pagină luuuungă, cu nume de persoane, fotografii și nume de companii pentru care lucrează contează mult la încredere;
e. Studii de caz – Aici e și mai și; Luați un om și ziceți că a încercat să cumpere de pe stradă, dar a avut o problemă …, și a analizat mai multe magazine online, dar v-a ales pe voi pentru că … (important), apoi a cumpărat și rezultatul final a fost că … (cireașa de pe tort); Ca idee, puteți face o pagină “De ce ne-ați alege pe noi?” în care să puneți linkuri către – USP, VSP, Testimoniale și Studii de caz;

6. Ce mi-ar plăcea mult-mult de tot ar fi un scenariu: să pot alege din două drop down-uri ceva de genul
Sunt [bărbat]/[femeie] și caut un cadou pentru [dropdown2] cu ocazia [đropdown3];
Și să pot alege întâi dacă sunt [bărbat] sau [femeie], apoi pentru cine fac cadoul [tată, mamă, fiu, fiică, frate, soră, soție, iubită, logodnică, amică, colegă de serviciu, coleg de serviciu, șefă, șef] cu una din ocaziile [cât mai multe];
Absolut adorabil, mi-ar ușura mult procesul de decizie, iar pentru voi ar fi foarte ușor să știți ce conținut relevant să afișați; Dacă mai puneți după asta și un filtru [cred că i-ar plăcea] cu opțiuni de culoare, tip cadou;

7. Cum ar fi să aveți pe site un sistem de urmărire a comenzii? Să pot să mă loghez în contul meu și să știu dacă comanda a ajuns sau nu? Dacă ar fi mai simplu, puteți trimite două SMS-uri – unul când pleacă comanda de la voi și unul imediat după ce a fost livrată;

8. Cred că v-ar fi utile mai multe texte în mai multe limbi pe site, fie ele și cu date sumare; Dacă intră cineva din Spania pe site-ul vostru, să poată să citească ceva, nu neapărat toate produsele și informațiile, dar să aibă un landing page cu suficiente informații;

9. Scenariu: am nevoie acum de un cadou; Intru pe site și nu am nicio opțiune de livrare urgentă; Eu personal aș face un serviciu cu valoare suplimentară pentru urgență; Aș plăti mai mult pentru a fi livrată o comandă în afara orelor obișnuite de program;

10. M-aș uita la reclama asta:
Flowers.nl – Screwed : Commercial – YouTube
și aș aplica cât pot din ea. Adică faceți o funcție prin care oamenii pot comanda pentru 3 ani de acum încolo cadouri în data de X și să aibă reminder în fiecare an cu cadoul.

11. M-ar ajuta dacă aș găsi pe site un ghid despre cum să scriu un mesaj însoțitor unui cadou;

12. Să zicem că sunt cam uituc, și am nevoie să mi se amintească de anumite sărbători; Ar fi util dacă ați avea o funcție de memento, cu avertizare prin email și/sau SMS, pentru anumite date specifice;

13. Dacă vreți să diversificați oferta, ați putea trimite drept cadou și niște fructe, sunt mai ecologice și mai sănătoase decât alte tipuri de cadouri; Și, specific României, sunt și de post; Ați putea face cadou și baloane umplute cu aer; Sau cadouri personalizate cu numele persoanei;

14. La pagina unui produs oarecare, mă aștept să văd:
a. Opțiunea de a lăsa comentarii;
b. Opțiunea de a vota comentariile altora;
c. Opțiunea de a trimite prin Facebook / Twitter / Email;

15. M-ar interesa să văd recomandările voastre, ale echipei iLux.ro;

16. Cred că v-ar prinde bine o prezență activă pe rețele sociale – Twitter (cont), Facebook (pagină și/sau utilizator), LinkedIn (grup); Ar fi bine să existe o persoană care să se ocupe de prezența pe aceste rețele sociale; Puteți încerca să vă faceți conturi și pe Flickr și/sau pe YouTube și să postați conținut relevant; Doar ca soluția a 2-a, care să preia ce e pe alte rețele, puteți încerca Xing (aceleași setări ca la LinkedIn), Cirip (preia ce se scrie pe Twitter), Trilulilu (aceleași clipuri ca pe YouTube); Puteți face și prezentări pe care să le puneți pe SlideShare, ghiduri care să se afle pe Scribd.com și lista poate continua, dar astea ar fi soluții foarte bune de început;

17. V-ar fi util ca pe blog să aveți mult mai multe mesaje, să zicem unul pe zi, și să aibă o oarecare consistență (minim 200 de cuvinte, recomand 3-400);

18. Nu știu dacă vă propuneți asta sau nu, dar personal m-ar interesa să puneți linkuri către alte site-uri care au rolul de a mă informa despre cadouri; Dacă nu mă ajutați cu informația, ajutați-mă cu căutarea ei; O pagină cu linkuri utile e binevenită;

19. Mai mult decât simplul ajutor, mi-ar fi de folos ghiduri; Diferența între punctul un ajutor și un ghid stă în două lucruri:
a. Un ghid nu trebuie neapărat să se refere la site-ul vostru; Puteți face un ghid cu “Cum să alegi un cadou bun?” sau “Cum faci să nu uiți despre cadouri?” sau “Ghid de a găsi pe Internet despre cadourile perfecte”;
b. Ghidul e mult mai cuprinzător ca un articol;

20. V-am mai zis, mai zic; M-ar interesa un tool de genul BirthdayAlarm.com; Site-ul ăla face un lucru banal: te lasă să completezi un tabel cu nume și ziua și luna nașterii (anul nu e obligatoriu) al mai multor persoane și, la două intervale stabilite de tine (de exemplu, cu 8 zile și cu 1 zi înainte) îți trimite un reminder – “Hey! Intră pe site și trimite-i lui X o felicitare, că e ziua lui”; Atât face site-ul; Aș vrea o funcție asemănătoare pe site;

21. M-ar interesa un ghid despre alegerea culorii unei petreceri;

22. Puțin atipic, dar un ghid despre cum să economisesc banii poate fi o alegere bună pentru piața din România; O idee ar fi să îmi ziceți și cum economisesc banii dacă cumpăr online;

23. Nu am văzut pe site produse hand made; De ce?

24. Aș prefera să pot să îmi las numărul de telefon și să mă sunați voi;

25. Nu am văzut pe site informații despre procedura religioasă pentru diferite evenimente la care ați putea avea voi legătură (nunți, botezuri, înmormântări) – care sunt lucrurile pe care să le știi la un asemenea eveniment din punct de vedere al religiei);

26. M-ar interesa un blog cu opinii ale unor experți (ai voștri sau alții) care vorbesc despre aranjarea unui cadou;

27. Ce face un părinte înainte de botez? Caută nume; O funcție de “originea numelui” sau “semnificația numelui” pentru site-ul vostru mi se pare foarte utilă; Puteți obține trafic; Și ce motiv de fidelizare poate fi mai important decât acesta – “Magazinul de cadouri care mi-a dat numele copilului? Normal că cumpăr de la ei!”;

28. Aș vrea să aveți o pagină cu “Sugestiile noastre pentru nunta perfectă”; ce mă aștept să găsesc în pagină?
a. Exemple, dovezi, studii de caz – arătați-mi cum a venit doamna Mirabela la voi la firmă, a zis, în două vorbe că vrea asta și asta, și voi i-ați dat 10 soluții, din care a ales 3 și ulterior a aplicat 2; Apoi tot voi i-ați dat soluția pentru aranjamentul cadourile, ați ajutat-o să apeleze la o firmă care oferă nu-mai-știu-ce sonorizare și altele; Ziceți-mi cum ați reușit în trecut ca să apelez la voi în prezent;
b. Ce bine ar prinde în pagină o listă exhaustivă cu idei de nuntă! Una mare, mare de tot, care să fie momeală de linkuri, care să atragă vizitatorii, care să fie tweet-uită și retweet-uită; Și ideile să poată să fie votate de vizitatori și să aveți un top al celor mai tari idei de nuntă; Și chestia să prindă super bine și când caută cineva la Google “idei de nuntă” să îi apară site-ul vostru; Cum ar fi?
c. Cred că ar fi utilă interacțiunea cu vizitatorii – oamenii să vină cu o problemă și voi să dați soluții; Oamenii (vizitatorii) să zică “Hey! Vreau o nuntă cu sclipici” și voi să îi ziceți cum poate avea cea mai pițipoancă-like nuntă ever!

29. O pagină cu evenimente pe care le-ați servit în trecut mi se pare foarte utilă; Pot fi și evenimente business, cu cadouri business;

30. Aș vrea o pagină cu explicații / ajutor – ce este RSS feed-ul? Ce-i ăla newsletter? Cum se caută în site? Cum mă abonez la informații? Cum salvez o pagină? Dacă nu vreți să se numească “Ajutor”, ziceți-i “Întrebări frecvente”, și integrați-o în rubrica deja existentă;

31. Topuri; Neapărat topuri; Aș vrea să știu care sunt cele mai vândute produse, cele mai vizualizate (adică râvnite), cele mai recomandate altora (dacă ați avea această funcție);

32. Aș vrea ca site-ul să fie mai mult decât “Site-ul X”, și să aibă o personalitate, o voce umană; În prezent e o companie; Eu când sun nu vorbesc cu o companie; Mi-ar fi util să aveți o persoană care să vă reprezinte;

33. Abonarea la noutățile de pe site ar trebui să fie ultra customizabilă; Ar trebui să mă pot abona la
a. Blog;
b. Știri despre companie
c. Lansări produse – cadouri (pe secțiune;
d. Promoții produse;
pentru fiecare din limbile de pe site; Ar trebui să am o pagină mare, cu multe bife, și să pot aleg una sau mai multe din opțiunile de mai sus;
Îmi este o utilă o funcție de abonare prin RSS și email la categoriile de produse; vreau să aflu când apar noi produse în categoria respectivă;

34. Cum ar fi să afişaţi o casetă albă pentru culoarea albă, una roz pentru roz şi un curcubeu pentru multicolor? De asemenea, pentru o astfel de soluţie, ţinând cont şi că în general numărul de cadouri pe culori e distribuit relativ egal între subcategorii, aţi putea renunţa la afişarea numărului de produse pentru o anumită culoare;

Analiză competiție

1. D-Mail – Idei Utile Cadouri Originale

1. Mai puțin caseta de căutare, totul e unde trebuie, în dreapta sus: logare, coș, wishlist, contul meu;

2. Produse clare, mari, vizibile; la fel prețurile;

3. Lista cu cele mai vândute 5 produse pe homepage, cu link către toate produsele cel mai vândute;

4. Listă cu produse recomandate de echipă;

5. Oferte speciale;

6. Integrare cu Facebook, Twitter, YouTube;

7. Foarte multe produse pe pagină:
Cauta Cadou

8. Filtre ușor de înțeles, clare, simple;

9. Poți vedea catalogul online (PDF) direct de pe prima pagină;

10. Prețuri fără zecimale;

2. Cadouri si decoratiuni interioare, Cadouri Online

1. Mi se cere doar email pentru newsletter, nimic altceva;

2. Apelurile la acțiune, cu roșu, sunt clar contrastante;

3. Puține culori în site, totul e simplu;

4. Multe produse pe homepage;

5. Harta site în footer;

6. Filtrarea și sortarea în pagina de categorie:
Lampi electrice

7. Și ei folosesc zecimale, dar merg până la capăt cu asta:
“328,93 Lei”;

8. Funcție de recomandare a produsului mai departe;

9. Promoția la newsletter e păstrată constant în site, știi tot timpul că dacă te abonezi ai discount 20%;

10. Lista cu branduri (link către ea) în sidebar;

3. Seturi de gatit, oale, cutite, tigai, tacamuri, cratite, vase ceramice, tigai

1. Pagina de rețete integrată în site;

2. Homepage creat exclusiv din banner-e, te “trimite” către alte pagini din site;

3. În meniul de sus am home, despre noi, contact;

4. Listă de produse recomandate foarte apropiate de cel ales curent:
Ceramica E. Henry – CLASSIC – Olive – Tava 42×28 cm/ 5 L Seturi de gatit, oale, cutite, tigai, tacamuri, cratite, vase ceramice, tigai;

5. Zoom foarte mare pentru imagini;

6. Filtre destul de bune, deși un pic prea detaliate, și negrupate;

7. Pagina Seturi de gatit, oale, cutite, tigai, tacamuri, cratite, vase ceramice, tigai mi se pare mai bine realizată;

8. La categoria de Paște găsesc foarte utile produsele:
Paste – Seturi de gatit, oale, cutite, tigai, tacamuri, cratite, vase ceramice, tigai

9. Program detaliat de sărbători:
Seturi de gatit, oale, cutite, tigai, tacamuri, cratite, vase ceramice, tigai

10. Rețete foarte detaliate, cu lista de produse folosite:
Prajitura de Craciun cu migdale – Retete Culinare
Notă: site-ul mi se pare foarte slab; mi-a fost greu să găsesc 10 lucruri mai bune decât aveți voi; e foarte slab site-ul;

4. Decoratiuni unicat, cadouri, decoratiuni interioare

1. Imediat ce intru pe site, mi se spune despre livrare; e util de știut acest aspect;

2. Tot imediat ce am intrat pe site, văd discount-uri enorme;

3. Lista cu cele mai de top (nu știu ce înseamnă asta) produse pentru bărbați și femei;

4. Ți se spune ce primești în newsletter: “Inscrie-te pentru a primi reduceri, oferte speciale si cupoane promotionale:”;

5. Linkuri către cele mai vândute produse;

6. Reduceri la plata cu cardul;

7. Funcție de tip ambalare cadou;

8. Opțiune de a trimite o felicitare cu cadoul;

9. Listă cu apariții în presă ale magazinului online;

10. Filtre foarte OK și secțiune de noutăți;

5. Cadouri de la FunGift.ro – Magazin online de cadouri

1. La pop-up-ul de tip newsletter am și politica de confidențialitate (link către ea);

2. Funcție de testimoniale;

3. Zoom al produselor foarte bun;

4. Listă cu:
– Cele mai noi cadouri;
– Cadouri ingenioase – idei;
– Cadouri la promoție;

5. Design foarte reușit, roșul contrastează puternic cu restul site-ului;

6. Funcție de împachetare cadou;

7. Informații de livrare cadou – 24 de ore de la comandă;

8. Recomandare a cadoului pe Facebook;

9. Opțiune de comandă telefonică a produsului;

10. Listă cu cele mai vândute produse în sidebar;

6. RedEnvelope

-Textul din footer e spammy;
1. Îmi place mul grafica logo-ului;

2. Tema logo-ului – roșu – e folosită în tot site-ul;

3. Există un număr de telefon gratuit (0800);

4. Poți căuta atât pentru un nume de produs, cât și pentru un ID de produs;

5. Pe site există ghiduri de făcut cadouri;

6. Homepage-ul e axat pe topuri – fie oferte speciale, fie top vânzări din site;

7. Caseta de newsletter îți dă o motivație – “De ce să mă abonez? Pentru oferte exclusive”;

8. Există o casetă prin care vizitatorii pot da feed-back site-ului în sine;

9. Footer-ul îți dă alte lucruri de vizitat – alte site-uri ale grupului, o listă cu cele mai populare căutări, listă cu sărbătorile care vin;

10. Pot vedea direct de pe homepage ratingul unui produs, alături de preț și o fotografie reprezentativă;

7. GiftTree.com

-Nu sunt obișnuit cu atât de mult text; pe site-urile românești e mult mai puțin text pe homepage;
1. Număr gratuit cu 0800;

2. Au pus elemente de securitate chiar în header;

3. Atât coșul de cumpărături, cât și funcția de “Coșul meu” sunt în colțul din dreapta-sus;

4. Bara din stânga e foarte bine structurată, pot găsi un cadou pe baza mai multor criterii;

5. În footer sunt foarte multe elemente de securitate, dar și integrare bună cu rețelele sociale;

6. Funcția de abonare e foarte discret plasată în meniul de jos, dar butonul de abonare e proeminent;

7. Site-ul are multe elemente colorate în gri; pentru lucrurile pentru care au dorit să atragă atenția, au folosit însă roșu intens;

8. Îmi place lista de producători, e utilă;

9. Au un review de la Wall Street Journal chiar în header;

10. Foarte multe pagini de tipul “About us”, dă încredere;

8. Harrods

– Site-urile cu teme de culori închise sunt mai greu de citit;
1. Negrul este asociat cu lucruri clasice, de lux, așa că tema întunecată are un avantaj;

2. Contrastul este foarte bun, pot citi cu ușurință textele din site;

3. Căutarea e în colțul din dreapta sus și câmpul de căutare este foarte mare, excelent;

4. Coșul de cumpărături și funcția de logare sunt în colțul din dreapta sus, unde mă aștept să fie;

5. Pagina principală este ocupată aproape integral de promoții;

6. Abonarea la newsletter îți dă și un motiv (“să primești ultimele noutăți”);

7. Site-ul nu apelează la firme externe (VISA, MasterCard, McAfee) pentru a demonstra că e sigur; poate părea un dezavantaj, dar, în cazul acestei firme, încrederea e ceva standard; Mercedes nu au nevoie să dea studii care să afirme că produc mașini de lux; știi pur și simplu asta; trec asta ca un punct în plus;

8. Imaginile arată superb, foarte bine realizate;

9. Reducerile sunt substanțiale, peste 70%;

10. Caseta de promoții e ultima în listă și reprezentată în culori diferite;

9. Ice.com

-Site-ul e foarte încărcat, puține spații libere;
1. Caseta de căutare e în colțul din dreapta-sus;

2. Foarte utilă nota “Trusted since 1999”;

3. Logo-ul e simplu, în culori puține, ușor de reprodus, dar și atractiv;

4. Integrare excelentă cu Facebook;

5. Foarte tare lista de mai jos:
“Why Shop Ice.com?
– Easy Payments
– Free Gift Box
– Easy Returns
– Safe & Secure
– Easy Shipping
– Money-Back Guarantee”;

6. Pe pagina principală poți naviga ușor printre:
a. Promoții;
b. Cele mai vândute produse din site;
c. Produsele nou adăugate în magazin;
d. Categoriile de produse;

7. Site-ul are prezență pe Twitter, Facebook și un blog propriu; foarte bine!

8. Ți se dă un motiv foarte bun să te abonezi la newsletter:
“Sign up for special offers and receive 20% off today!”;

9. Chiar sub caseta de newsletter există două note:
“Ice.com respects your privacy
We do not sell your personal information”;

10. Foarte multe branduri adăugate în footer, pentru a da sentimentul de siguranță;

10. Parfumania

-Au în header o notă cu “Garantat 100% parfumuri originale”; nota nu e clickabilă; e ca și cum aș zice: “Suntem cei mai tari, dar nu putem veni cu argumente în acest sens”;
1. Caseta de căutare este foarte mare;

2. Foarte utilă funcția de transport gratuit în România;

3. Politica de returnare a produselor e clar prezentată în site;

4. Multe opțiuni de contact Relații cu clienții;

5. Pe homepage se pune accentul pe navigarea între categorii și branduri, mai puțin pe produsele de top sau pe promoții;

6. Testimoniale afișate în sidebar, chiar dacă unele sunt mai vechi;

7. În footer au linkuri către foarte multe branduri, ți se dă ceva de făcut odată ce ai ajuns în zona footer-ului, nu ești alungat din site;

8. Cu toate că meniul de jos arată mai degrabă ca niște breadcrumbs:
“Gift card > Pentru Ea > Pentru El > Contact > Arome > Creaza Cont > Login” (iar “Creează” se scrie altfel),
pot aprecia împărțirea lui corespunzătoare;

9. Elemente de securitate în footer;

10. Există o funcție de abonare la newsletter în sidebar;

11. Magielle.ro

-Sunt unele logo-uri care nu au sens: logo-ul cu certificarea W3C (care nici măcar nu e valid) și logo-ul cu blogul, pus în rând cu VISA și MasterCard;
1. Poze foarte mari, de calitate excelentă, se pune accent pe imagine;

2. Tema de culori e axată pe roz, se păstrează ideea din logo;

3. Panglica cu diamante din dreapta-sus arată foarte bine;

4. Atât coșul de cumpărături, cât și funcția de login sunt în colțul din dreapta-sus;

5. Căutarea e în stânga, însă e suficient spațiu pentru a introduce cuvântul dorit, și e foarte clar că acea casetă e pentru căutări în site;

6. Opțiune binevenită de oferire de voucher-e;

7. Funcția de newsletter e însoțită de o motivație, ți se spune de ce să te abonezi la newsletter;

8. Foarte multe imagini de branduri în footer, pentru siguranță;

9. Accent pus pe grafică și navigare vizuală, nu bazată pe texte;

10. Informații despre produs apar la mouseover;

12. StarShinerS

-Logo-ul nu e clickabil;
1. Funcție de căutare în dreapta-sus;

2. Blogul și guestbook-ul arată că site-ului îi pasă de vizitatori;

3. Funcție de recomandare a site-ului prin Yahoo! Messenger;

4. Site-ul are link către ANPC, conform legii;

5. Nu știu dacă să apreciez linkul de dezabonare newsletter, dar îmi place prezența în sine a casetei;

6. Fonturile din site sunt mici, dar e un contrast bun, în compensare;

7. Alături de numărul de telefon este prezentat și programul de funcționare a magazinului, excelent;

8. Multe sigle VISA și MasterCard;

9. Grafica pentru coșul dumneavoastră, din dreapta-sus, e excelentă!

10. Există produse care au și videoclipuri de prezentare, foarte util!

Trimite pe WhatsAppEroare linkuri?

Un comentariu la „Audit site sumar: feed-back mock-up iLux.ro”

Lasă un comentariu

Reguli pentru cei care lasă comentarii »

Puteți folosi Gravatar pentru a adăuga avatar (imagine comentarii).