Ce să postezi pe pagina de Facebook a unei entități (companie / organizație / persoană publică / subiect anume)?

Mai jos, câteva sfaturi despre ce să postezi pe pagina de Facebook a unei entități (companie / organizație / persoană publică / subiect anume).

4608219105_bdab3043b4_z



Ce alegi între profil personal sau business? Dacă ești companie – alegi profil business, dacă ești user, alegi profil personal.

  • Avantaje profil personal:
    • Mesajul ajunge în News Feed-ul persoanelor.
    • Poți tu iniția adăugarea de prieteni.
  • Avantaje brand companie:
    • Imagine profesionistă.

Ce faci în plan privat? Mai există date private, care nu reprezintă compania? În opinia mea, nu. Atâta timp cât postezi pe un cont de utilizator, nu e cont privat, oricine poate vedea lucrul respectiv, înseamnă că e profil public și business, nu profil personal, indiferent cum îl tratezi tu.

Bit.ly – Merită să folosești bit.ly dacă te interesează să ai statistici exacte despre folosirea, spre exemplu, pe Facebook a mesajelor tale. De exemplu, folosind bit.ly, faci URL-uri diferite pentru un articol. Apoi promovezi articolul, folosind linkuri diferite de bit.ly, în locuri diferite. În momentul acesta, pentru că ai promovat linkuri diferite, poți avea statistici foarte exacte – vei ști câți vizitatori a avut fiecare link în parte.

Legare online de off-line – E OK să nu ai exclusiv evenimente online, ci și lucruri care se întâmplă în off-line, lucruri din viața reală, față de care ai posibilitatea să te conectezi mult mai direct, ca observator al brandului. Poți lua în considerare să ai întâlniri off-line cu comunitatea ta din mediul on-line.

Cum postezi? Are sens să vă gândiți la posibilitatea unei strategii de conținut, să vă propuneți să scrieți pe anumite teme și să faceți asta constant – în fiecare zi de luni să scrieți pe o anumită temă, în fiecare zi de marți pe o anumită temă, și să aveți planul pe 2 săptămâni făcut. Eu personal nu practic asta, dar poate fi o măsură bună.

Oameni noi sau comunitate? E indicat să îți faci o comunitate de oameni care te urmăresc – un trib, cum ar spune Seth Godin. De văzut – The wrong perception on Internet marketing. And the right one: Olivian Breda

Ce faci când nu mai poți posta? Evită să uiți să postezi conținut pe o rețea socială, oricare ar fi ea. Nu lăsa un cont de rețea socială abandonat cu anii, poți lua în considerare chiar să îl ștergi, mai degrabă decât să îl lași gol.

Să comunici cu audiența ta sau să fii într-un turn de fildeș? E bine să fii accesibil și abordabil pe rețelele sociale – să răspunzi la mesaje.

Cum să ai succes? Cheia e să oferi pentru a primi – să oferi conținut relevant, să oferi interactivitate, să îți pese de lucruri. Vei primi, în schimb, o comunitate.

Ce să scrii? Ca indicație, puteți vorbi doar despre voi (compania voastră), dar ar fi indicat să aveți un orizont un pic mai mare de atât (poate fi, la modul general, despre sectorul în care activați, sau, pur și simplu, despre lucruri care vă plac vouă și vreți să le recomandați).

Ce eroare să eviți? Puneți link din contul vostru către site-ul vostru (dacă intru pe contul de Facebook, să pot ajunge la site ușor. La fel pentru alte rețele).

Cum să se comunice pe pagina ta? E indicat să aveți o politică de comentarii clară – ce permiteți și ce nu permiteți. În general, eu elimin mesajele care nu respectă regulile politeții de bază sau pe cele care atacă persoane în mod neargumentat.

Trimite pe WhatsAppEroare linkuri?

Lasă un comentariu

Reguli pentru cei care lasă comentarii »

Puteți folosi Gravatar pentru a adăuga avatar (imagine comentarii).