Care au fost concluziile workshopului de dezvoltare organizațională, Conferința de diseminare a proiectului “Parteneriat în sprijinul dezvoltării domeniului resurselor umane”, joi, 10 iunie 2010, hotel Pullman?

În data de 10 iunie 2010 am participat la workshopul de dezvoltare organizațională, Conferința de diseminare a proiectului “Parteneriat în sprijinul dezvoltării domeniului resurselor umane”, hotel Pullman. Moderatori  au fost Florin PETEAN, Executive Director, CDM Cluj-Napoca si Simona SIMION-POPESCU, Human Resources Director, Xerox Central EasternEurope, Israel& Turkey (CIT). Conferința a fost organizată de HR Club. Care au fost concluziile workshop-ului?

Notă: Vedeți și articolul în limba engleză pe tema conferinței:
Twenty things I’ve learned from Maury PAIPERL at the conference for disseminating the project “Partnership for developing the Human Resources field”, 2010.06.10, Pullman Hotel?.

Notițe din timpul discuțiilor

Cultura organizațională

– Modelare comportamentală;
– Implicare;
– Bariere și drivere;

IT

– Schimbare permanentă;
– Implicarea angajaților:
a. domeniul de lucru necesită schimbare permanentă;
b. concurența;

Driver

– Diversitatea;
– Factorii economici;
– Leadership;
– Viziune;

Barieră

– Comunicarea defectuoasă a schimbării;
– Lipsă de implicare a managementului în procesul de schimbare;
– Gestionarea așteptărilor;
– Conflictul între generații;
– Rezistența la schimbare;

Implicare

– Câștigarea încrederii prin demonstrații ale beneficilor;
– Transparență;
– Change agents:
a. managementul este implicat;
b. subliniem câștigul;
c. urmărirea noilor comportamente;

Dileme

– Cum stabilim ce măsuri să luăm?
– Când începem implementarea schimbărilor?
– Când îți dai seama dacă a reușit schimbarea, când abandonezi, când termini?

La concluzii au fost adăugate noi observații:

Driveri

– Mediu de lucru concurențial;
– Mediu care implică schimbări tehnologice rapide;
– Diversitatea:
a. socială;
b. tehnologică;

Bariere:

– Gestionarea greșită a așteptărilor:
a. Conflicte între generații;
b. Rezistență la schimbare;

Modelarea comportamentului și implicarea managementului în cazul unei schimbări

– Managementul implicat;
– Determinarea comportamentelor dezirabile;
– Transparența este un lucru diferit de comunicarea internă;
– Câștigarea încrederii prin demonstrarea beneficiilor;
– Folosirea de change agents;
– (în plus) Urmărirea comportamentului prin indicatori.

Felicitări HR Club pentru o nouă conferință reușită!

Trimite pe WhatsAppEroare linkuri?

Lasă un comentariu

Reguli pentru cei care lasă comentarii »

Puteți folosi Gravatar pentru a adăuga avatar (imagine comentarii).