În data de 17 martie a avut loc conferința “Educația sexuală și sexualizarea copiilor. Situația în Marea Britanie”, ținută de Antonia Tully, coordonatoarea programului „Safe at School” (În siguranță, la școală) al Societății pentru Protecția Copilului Nenăscut (SPUC), Londra. Este mamă a 6 copii. Prin campania „Safe at School”, Antonia Tully a sprijinit părinții din Marea Britanie în relația lor cu școala și autoritățile privind orele de educație sexuală. A vorbit la nenumărate adunări publice, prezentând situația reală din școlile britanice.
Conferința a fost organizată de Asociația Provita Media și Asociația Medicilor Catolici București.
La noi în țară, Strategia Națională de Sănătate pe perioada 2014-2020 prevede și programul de Educație pentru sănătate care cuprinde Educația sexuală conform programei OMS.
Mai jos, fotografii + video + prezentarea de la eveniment.
Prezentare:
Video:
Video:
Fotografii:
[alpine-phototile-for-picasa-and-google-plus src=”user_album” uid=”100050990853086188413″ ualb=”6127357390313617521″ imgl=”fancybox” style=”bookshelf” row=”2″ size=”640″ num=”100″ highlight=”1″ align=”center” max=”100″]
Vezi album Picasa: Antonia Tully – “Educația sexuală ref. Marea Britanie” (Catedrala Sfantul Iosif, 2015.03.17) – Olivian Breda – Picasa Web Albums.
Vezi album Facebook: Follow-up: Antonia Tully – “Educația sexuală și sexualizarea copiilor. Situația în Marea Britanie” (Catedrala Sfântul Iosif, 2015.03.17).
“Organizația Mondială a Sănătății (World Health Organization) a elaborat ghiduri și standarde naționale pentru educația sexuală, cu scopul de a defini procesul învățării tinerilor despre aspectele cognitive, emoționale, sociale și fizice ale sexualității, ținta principală fiind suportul și protecția dezvoltării sexuale.
De asemenea, s-a introdus sexualitatea ca întreg, prin procesul de furnizare a informațiilor imparțiale și corecte din punct de vedere științific.
Principalele provocări au provenit din introducerea și extinderea acestui tip de educație în școlile comunității europene, frica și concepțiile greșite fiind motivele din spatele reticenței și rezistenței întâmpinate.”(Fragment din Standarde-pentru-educatia-sexuala-in-Europa.)