Program de contabilitate

Produsul principal al Albasoft va ofera un program de evidenta primara, contabilitate si salarii.

Programul are 3 module:

Fiecare modul poate fi achizitionat si folosit independent sau impreuna cu celelalte.

Modul Contabilitate

  • permite culegerea notelor contabile (altele decat cele generate automat de modulele Evidenta primara si Salarii);
  • inchide automat conturile de venituri, cheltuieli si TVA;
  • elaboreaza balanta de verificare, bilantul;
  • liste: note contabile, balanta (cu 3/4/5 egalitati), registru jurnal, bilant (F10, F20, F30, F40), cartea mare.

Modulul Evidenta primara:

Are 5 submodule:

Furnizori

  • permite culegerea facturilor si avizelor de expeditie de la furnizori interni sau externi, facturi cu taxare inversa (credit conturi 401, 404, 408);
  • asigura incarcarea gestiunilor cu produsele receptionate (materii prime si materiale, marfuri en-gros sau en-detail etc.);
  • asigura listarea notelor de receptie in format tipizat;
  • asigura liste specifice de genul: jurnale de documente, sinteze (volum de produse receptionate) precum si diverse situatii legate de facturile neachitate (sold, scadentar, grad achitare);
  • permite efectuarea de comenzi catre furnizori;
  • permite transmiterea la casa de marcat a nomenclatorului de coduri de bare (case de marcat Datecs);

(sus)

Clienti

  • permite culegerea facturilor, avizelor de expeditie, facturilor proforme catre clienti (debit conturi 411, 418);
  • permite culegerea de bonuri care pot fi transmise la casele de marcat;
  • asigura descarcarea automata a gestiunilor de marfuri sau produse finite;
  • asigura listarea facturilor si avizelor in format personalizat;
  • asigura liste specifice de genul: jurnale de documente, sinteze (volum de produse sau servicii vandute), precum si diverse situatii legate de facturile neincasate (sold, scadentar, grad achitare);

(sus)

Gestiuni

  • permite culegerea bonurilor de consum, bonurilor de tranfer, avizelor de expeditie catre alte gestiuni ale firmei, bonurilor de dare in folosinta, notelor de predare in magazia de produse finite;
  • permite elaborarea rapoartelor de productie pe baza retetarelor sau “la liber”;
  • permite gestionarea mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar in folosinta;
  • asigura listarea documentelor in format tipizat;
  • asigura liste specifice, de genul: fisa de magazie, balanta, liste de inventariere, jurnale, sinteze;

(sus)

Financiar

  • permite culegerea/emiterea documetelor de plata/incasare la casa/banca in lei sau valuta;
  • permite culegerea proceselor verbale de compensare si a altor documente de decontari interne;
  • permite urmarirea avansurilor spre decontare;
  • asigura listarea documentelor in format tipizat;
  • asigura liste specifice de genul: registru de casa, jurnal de banca etc.; pentru PFA, asigura listarea registrului de incasari-plati;

(sus)

Manager

  • permite generarea si transmiterea in modulul de contabilitate a notelor contabile din evidenta primara, inclusiv notele de diferente de curs valutar prin care se regularizeaza soldul conturilor in valuta la cursul lunar de regularizare;
  • reface si memoreaza stocurile de sfarsit de luna ale gestiunilor;
  • reface si memoreaza soldul de sfarsit de luna la conturile de trezorerie (531,512);
  • liste: jurnale de cumparari, vanzari, decontul de TVA, declaratiile 390, 392, 394, fise de cont analitice, balante analitice;
  • liste analitice sau centralizatoare pe conturi de gestiuni si pe centre de profit;
  • liste si grafice utile serviciilor de marketing si management (volum livrari, livrari-incasari/agenti comerciali, livrari-incasari/delegati, livrari-incasari/clienti).

Modul Salarii

  • permite culegerea datelor de personal, foilor de prezenta, a concediilor medicale, generarea automata a statului de plata sau modificarea acestuia;
  • permite incadrari multiple ale aceluiasi angajat, fiecare incadrare poate fi cu statut specific din punct de vedere al contributiilor catre bugetele de stat, deducere personala, impozit (de exemplu: consiliu de administratie, cenzori);
  • personalul angajat poate fi grupat pe Sectii, Locuri de plata, Departamente, Centre de profit, toate situatiile putand fi scoase pe aceste grupe, inclusiv notele contabile;
  • permite generarea si transmiterea in modulul de contabilitate a notelor contabile specifice;
  • liste: stat de plata, centralizatoare, situatie angajat, rapoarte dinamice, fluturasi, declaratia 112, declaratia 205, liste specifice catre banci pentru viramentul salariilor pe card;
  • genereaza lista cu necesarul de bonuri de masa si aloca automat serie, plaja de numere pentru fiecare angajat;
  • genereaza foaie de prezenta;
  • evidenta ratelor pentru garantii materiale, CAR, rate magazin, rate credit;
  • acest modul se prezinta ca un program distinct, cu propria sa forma de licentiere si actualizare.

Preturi

Va oferim doua posibilitati de a beneficia de programele Albasoft: achizitionarea licentei de program sau inchirierea, prin abonament anual.
In cazul achizitionarii licentei de program, actualizarile sunt gratuite in primele 12 luni de la achizitie, dupa care se platesc sau sunt integrate intr-un contract de service.
In cazul inchirierii, actualizarile sunt gratuite pe durata abonamentului.
Vedeti si pagina cu descrierea programului Albasoft.

Nota: programul este gratuit pana la data de 31 decembrie a anului curent. Actualizarile sunt gratuite in aceasta perioada.

Preturi – un singur calculator

Pachet complet Modul Contabilitate Modul Evidenta primara Modul Salarii
Cumparare – Pret licenta 250 € 100 € 200 € 100 €
Inchiriere – Abonament anual 65 € 20 € 40 € 30 €
Download DESCARCA DESCARCA DESCARCA DESCARCA

Preturile afisate nu contin TVA.

Preturi – retea – cost suplimentar per statie de lucru

Pachet complet Modul Contabilitate Modul Evidenta primara Modul Salarii
Cumparare – Pret licenta 50 € 20 € 40 € 30 €
Inchiriere – Abonament anual 50 € 20 € 40 € 30 €

Preturile afisate nu contin TVA.